Меню навігації
Календар новин
Популярні статті
Архів новин
Наше опитування
•  » » В Україні більше не буде "Білайн"
 
27-10-2010, 18:51  ТехнологіїВ Україні більше не буде "Білайн"
 
Компанія Вимпелком Ltd відмовилася від розвитку свого флагманського бренду Beeline в Україні на користь більш популярного серед абонентів «Київстару». Використовувати сильні сторони Beeline новий «Київстар» буде в першу чергу для посилення своїх позицій на ринку фіксованого доступу в інтернет. Компанія також планує зберегти лідерство на ринку мобільного зв'язку і добитися першості серед операторів мобільного інтернету . Досягнення цих цілей вимагатиме масових звільнень співробітників, відзначають в компанії.

0


Як заявив глава української бізнес-одиниці Вимпелком Ltd Ігор Литовченко, компанія, створена після злиття «Київстару» і «Українських радіосистем», буде працювати під трьома брендами: «Київстар», Djuice та «Київстар Бізнес».

Оператор приєднає до своєї абонентської базі майже 2,5 млн абонентів "Білайн", довівши її до 24,5 млн осіб. Це дозволить відірватися від «МТС-Україна», тому що, останнім часом скорочується відставання від «Київстару». За даними IKS Consulting, на вересень 2010 року абонентська база МТС в Україні становила близько 18 млн чоловік.

До кінця року компанія буде також використовувати бренд "Білайн", але з початку 2011 року почнеться процес його демаркетинга. Проте поточні пропозиції для абонентів "Білайн" будуть діяти мінімум до кінця наступного року. Надалі бренд "Білайн" збережеться лише в рамках туристичної пропозиції для туристів з Росії.

Відмова від бренда "Білайн" не означає, що тарифні пропозиції цього оператора перестануть діяти і абонентів переведуть на тарифи «Київстару». За словами Ігоря Литовченка, абоненти Beeline зможуть користуватися своїми поточними пропозиціями мінімум до кінця 2011 року. У той же час нові тарифні пропозиції для об'єднаної бази абонентів з'являться вже в листопаді, заявив вчора Тарас Пархоменко. Крім того, до кінця поточного року оператор запустить роумінг для абонентів "Білайн" в мережі «Київстар» по тарифах "Білайн", що дозволить їм використовувати більш якісну мережу за колишніми тарифами. Технічне об'єднання мереж і введення єдиного білінгу також повинно відбутися до кінця 2011 року.

Практично всі керівні пости в об'єднаній компанії зайняли представники «Київстару». Маркетингову дирекцію об'єднаної компанії очолив Тарас Пархоменко. Під його керівництвом будуть працювати Віталій Ворожбит, відповідальний за масовий ринок, і Андрій Міліневський (екс-гендиректор «Українських радіосистем», єдиний вихідець з "Білайн" в топ-менеджменті української бізнес-одиниці Вимпелком Ltd), відповідальний за розвиток корпоративного бізнесу.

Об'єднання операторів не обійдеться без масових звільнень. Ігор Литовченко каже, що з 6,5 тис. співробітників двох компаній до 2013 року збережуть своє місце 5,3 тис. осіб. 40% скорочень припаде на технічну дирекцію, 40% - на маркетингову, 20% - підрозділу на інші. Буде зменшено кількість центрів обслуговування абонентів і точок продажів. Їх чисельність буде визначена в 2011 році. У підсумку новий «Київстар» до 2013 року розраховує стати провідним мультисервісним оператором. За словами Ігоря Литовченка, мета компанії - зберегти перше місце на ринку мобільного зв'язку, стати лідером серед операторів мобільного інтернету і найбільшим провайдером послуг фіксованого широколінійного доступу в інтернет серед приватних операторів.

Компанія також готова розглянути можливість продажу частини українських радіочастот , що належать Вимпелком ТОВ. Концентрація великої кількості частот у руках об'єднаної компанії була головним предметом побоювань з боку ринку учасників. Пан Литовченко каже, що компанія зараз не зможе ефективно використовувати всі частоти, особливо після того, як плата за них виросла в разів п'ять. Компанія може запропонувати їх іншим операторам. Втім, розлучитися з частотами Вимпелком ТОВ готовий лише за умови проведення рефармінга (упорядкування розрізнених смуг частот) і введення принципу технологічної нейтральності (дозволяє оператору використовувати одні й ті ж радіочастоти для різних технологій).

Роман Судольський, «Комерсант Україна»

Информация
 
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Новини партнерів
Випадковий Анекдот
Відеоблок
•   2009-2014 © Zhitomir City News При копіюванні матеріалів нашого сайту 2012. гіперпосилання на Zhitomir City News. Обов'язкове!