Меню навігації
Календар новин
Популярні статті
Архів новин
Наше опитування
•  » » Чому сонячні електростанції та електронні книги українського виробництва затребувані за кордоном
 
1-03-2011, 23:38  ТехнологіїЧому сонячні електростанції та електронні книги українського виробництва затребувані за кордоном
 
Сонячні модулі - продукція української компанії «Квазар» - користуються попитом у Європі. У 2008-му фахівці компанії реалізували свій найбільший проект - встановили сонячну станцію потужністю 2,88 МВт в іспанському місті Кордоба. Загальна вартість модулів українського виробництва склала близько $ 10 млн.

Чому сонячні електростанції та електронні книги українського виробництва затребувані за кордоном



ЄС поставив перед собою завдання: до 2020 року виробляти 20% електроенергії за рахунок альтернативних джерел - вітряних млинів, сонячних електростанцій тощо. «Квазару» пощастило - мода на нетрадиційні джерела енергії дозволяє найбільшому українському виробникові фотовольтаїчної продукції триматися на плаву. 95% сонячної продукції нашого підприємства йде на експорт і лише 5% - на внутрішній ринок.

Звичайно, без труднощів не обходиться. По-перше, внутрішні європейські ринки закриті для іноземних компаній. Таким чином Євросоюз підтримує своїх виробників. По-друге, на п'яти найбільшим вендорам світу наступає Китай. Продукція Піднебесної набагато дешевше, ніж у конкурентів.

Чому ж німці, французи, італійці, іспанці вибирають «Квазар»? «Ми географічно ближче до ЄС, - пояснює Контрактам Олександр Юденко, директор сонячного підрозділу ВАТ« Квазар ». - Українська продукція має європейську якість - сертифікована за міжнародними стандартами. Крім того, сервісний центр для гарантійного обслуговування сонячних електростанцій знаходиться не в далекому Китаї, а в Україні. Ефективність наших модулів - ККД - вище, ніж у Піднебесній. А ціни трохи нижчі за європейські, хоча і вище китайських ».

Восени минулого року український завод виграв тендер на будівництво сонячних електростанцій в Італії. Наприклад, проектна потужність СЕС в місті Вітербо - 2,4 МВт. Загальна вартість проекту - EUR7 млн. Величезна територія розміром у сім футбольних полів буде вміщати близько 13 тис. фото-електричних модулів українського виробника. Хоча сьогодні «Квазар» дивиться не стільки на Захід, скільки на Схід. Компанія вже домовилася з Сирією про поставки продукції потужністю 5 МВт у 2011-му.

Продукція «Квазара» - не єдиний зразок того, що українські високі технології можуть бути затребувані на світових ринках. Ще один приклад: вітчизняна компанія PocketBook, що випускає пристрої для читання електронних книг, змогла підкорити російський, європейський і навіть американський ринки.

Конкуренція серед західних вендорів не просто висока, а дуже жорстока. І тим не менше українські PocketBook по популярності не поступаються електронним книгам Sony. Компанія зареєстрована в Гонконгу з філіями в США, Німеччині, Франції і Росії, хоча департамент розробки програмного забезпечення знаходиться в Україні. Зараз її частка на світовому ринку досягла 5%.

У 2009 році доходи PocketBook International склали $ 37,2 млн. У 2010-му українці заявляли, що розраховують на зростання продажів до $ 165 млн. Щомісяця компанія продає більше 50 тис. читалок. Частка ринку PocketBook на території СНД складає 43%. Популярність українського продукту в Росії пояснити можна.

Справа в тому, що на західні електронні пристрої не можна закачати сторонні фото – потрібен спеціальний захист. Дозволені літературні твори продають інтернет-магазини, і кожне коштує недешево - $ 10-20. Такий підхід не відповідає менталітету пострадянських споживачів. Наша людина хоче закачувати на читалку безкоштовний піратський контент. PocketBook залишає користувачеві право вибору: купувати літературу або скачувати її, не сплачуючи ні копійки правовласникам, за це українське пристрій і люблять в СНД. «Переваги електронних книг очевидні.

Достатньо один раз витратитися на букрідер, щоб потім закачувати на нього будь-які тексти, куплені офіційно або отримані безкоштовно з електронних бібліотек », - розповідав Контрактам в кінці 2009-го Олег Науменко, віце-президент української компанії PocketBook.

А ось успіх PocketBook на закордонних ринках пояснюється інакше. По-перше, компанія створила СП з тайванською Netronix - одним з найбільших у світі виробників «заліза» для читалок. По-друге, PocketBook вміє розробляти унікальне програмне забезпечення - наші розробники ПЗ затребувані за кордоном. У підсумку вийшло оптимальний устрій за прийнятною ціною.

Надія Гончарук, «Контракти»

Информация
 
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Новини партнерів
Випадковий Анекдот
Відеоблок
•   2009-2014 © Zhitomir City News При копіюванні матеріалів нашого сайту 2012. гіперпосилання на Zhitomir City News. Обов'язкове!