Меню навігації
Календар новин
Популярні статті
Архів новин
Наше опитування
•  » » У мережі одного з найбільших стільникових операторів Україні відбувся технічний збій
 
5-03-2011, 01:07  Технології

У мережі одного з найбільших стільникових операторів Україні відбувся технічний збій

 
Компанія Life спростувала інформацію про атаку хакерів

У мережі одного з найбільших стільникових операторів Україні відбувся технічний збій



Компанію Life не атакували хакери, а збій в мережі стався з технічних причин. Про це повідомили в прес-службі компанії. «У нас сьогодні спостерігалися деякі технічні проблеми - але ніякої хакерської атаки не було. Проблема вирішується і буде усунута в самий найближчий час ... збій не стосувався дзвінків та СМС, абоненти відчували складнощі лише з поповненням рахунку і перевіркою балансу по USSD запиту * 111 # (при цьому IVR запит через короткий номер 111 працює без проблем) », - повідомили нам представники компанії.

Тим не менш, як повідомила нам киянка Марина Б., це не зовсім так. «Сьогодні не могла перевірити рахунок. При перевірки балансу рахунку, на екрані телефону писалося щось на кшталт «Послуга не працює» або щось у цьому плані. Проте проблем зі зв'язком не було. Дзвінки здійснювати могла без проблем », - сказала нам Марина, яка живе на Позняках. Киянка Ганна П. сказала нам, що з подругою довго не могла поповнити рахунок в районі ст. м. «Нивки» в Шевченківському р-ні столиці.

Киянин Олексій Р., що проживає на Оболоні, нам повідомив, що не було саме зв'язку та інтернету. Тим не менш, не у всіх були проблеми зі зв'язком. За словами студента Ален Х., у нього цілий день зі зв'язком немає ніяких проблем. «Все працює», - сказав Ален.

«Сьогодні протягом декількох годин було утруднено використання таких послуг, як перевірка стану рахунку та його поповнення. При цьому мережа life:) працювала у звичайному режимі, і абоненти могли здійснювати дзвінки, відправляти SMS і користуватися іншими основними послугами в будь-якій точці країни. Інформація про хакерську атаку не відповідає дійсності. На поточний момент все працює нормально, і наші абоненти можуть користуватися всіма послугами в звичайному режимі. Компанія приносить вибачення своїм абонентам за завдані незручності », - йде мова в поширеному після обіду прес-релізі компанії.

Нагадаємо, сьогодні з'явилася інформація, що абоненти компанії Life зіткнулися з деякими труднощами. Зокрема, в Києві абоненти не могли дзвонити. Крім цього абоненти не могли користуватися і рядом інших послуг. Так, люди не могли навіть перевірити рахунок, був відсутній інтернет.

При цьому, за чутками, оператор стільникового зв'язку піддався хакерській атаці ззовні.
За даними компанії iKS-Consulting, за підсумками 2010 року лідером в рейтингу операторів з найбільшою абонентською базою був «Київстар», у якого за підсумками 2010 року налічувалося майже 22130 тисяч абонентів або 39,8% від усієї абонентської бази стільникового / мобільного зв'язку України. На другому місці - «МТС-Україна», чиє число абонентів до кінця року склало близько 17710 тисяч (частка ринку - 31,9%). Третю позицію в рейтингу зайняла компанія «Астеліт» (Life) - 11690 тисяч клієнтів (21%).

Дмитро Дубенський

«Багнет»

Информация
 
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Новини партнерів
Випадковий Анекдот
Відеоблок
•   2009-2014 © Zhitomir City News При копіюванні матеріалів нашого сайту 2012. гіперпосилання на Zhitomir City News. Обов'язкове!