Меню навігації
Календар новин
Популярні статті
Архів новин
Наше опитування
•  » » Молоді інтернет-підприємці не можуть без соц. мереж
 
4-05-2011, 00:22  ТехнологіїМолоді інтернет-підприємці не можуть без соц. мереж
 
У п'ятницю 29 квітня в московському центрі Digital October відбулася конференція «Соціальний Інтернет: Підприємці 5 покоління», організована пітерським агентством Next Media. У ході заходу молоді підприємці розповіли про те, як вони використовують соціальні мережі в бізнесі, а досвідчені бійці дали молодим кілька корисних порад.

0



Так, Микола Кононов (Slon.ru) , який відкривав конференцію, розповів про досвід російських бізнесменів, що побудували свій бізнес з нуля - їхні історії описані у книзі Кононова «Бог без машини», яка нещодавно з’явилася на полицях книжкових магазинів. Якщо коротко резюмувати виступ, можна сказати, що всім бізнесменам, незалежно від того, до якого покоління вони належать, необхідно діяти інстинктивно (так як, підкоряючись інстинктам, бізнесмен не ризикує, а навпаки, робить те, що повинен робити), мати сміливість і пристрасть. І не перетворювати на бізнес своє хобі, так як це, як правило, до добра не доводить.

Представник «п'ятого покоління» Кирило Ромашов (творець сервісу платних «твітів» і «лайків» Twite.ru) розповів про своє «дітище» і оптимальну кількість проплачених повідомлень, яким варто з'явитися у стрічці конкретного користувача, щоб зацікавити його. Дослідження Ромашова показали, що для того, щоб те чи інше повідомлення було відмічено, достатньо, щоб користувач прочитав його всього 2 рази - часто користуватися «джинсою» не потрібно, а в ряді випадків навіть шкідливо. Нагадаємо, за допомогою сервісу Twite.ru активно просувати себе і ганили конкурентів учасники премії «Блог Рунета 2011».

Олена Коробкова-Землянська (тележурналіст, Весті.Net) розповіла про власний малий бізнес - виробництво пряників і печива Teo & Teo – який народився в Twitter і просувається в соціальних мережах. Ірина Кузнєцова з пітерського агентства 2Nova (творці інтерактивної новорічної гри для Сочі-2014 на Youtube) поділилася кейсами просування в ігровій формі цілком серйозних і соціально значимих ідей - наприклад, була згадана знаменита кампанія, коли чоловікам розповідали про рак грудей, пропонуючи помацати груди віртуальних красунь .

Максим Матвєєв (WebSovet) розповів про брендування додатків для соціальних мереж і показав, як виглядають створені його компанією 3D-додатки. Філіп Концаренко (прес-служба Futurussia Сколково) поділився секретами ефективного ведення корпоративних аккаунтів у соціальних мережах (Якщо коротко, то: 1. Потрібно писати без помилок і людською мовою; 2. Потрібно писати регулярно, 3. Потрібно писати про те, що цікаво читачам ). А Михайло Гейшерік (Grape) розповів про те, чому великим брендам, які працюють в Інтернеті, варто було б повчиться у малого і динамічного бізнесу. Запрошена в якості спеціального гостя заходу співачка Вікторія Дайнеко розповіла, що ведення сторінок в соціальних мережах («Вконтакте» і Twitter) спрощує життя: по-перше, зменшує кількість контактів з пресою (журналісти дізнаються новини про її життя з Інтернету, а не дзвонять і набридають), по-друге, дозволяє отримати швидкий зворотний зв'язок від шанувальників творчості. При цьому співачка примудряється розмежувати спілкування з особисто знайомими друзями і тисячами шанувальників так, щоб ніхто не залишився ображеним.

Загалом, для когось соціальні платформи - це спосіб заробітку, для когось – інструменти, які дають додаткові бонуси. Щоправда, кореспонденту "Вебпланета" так до кінця і не стало зрозуміло, в чому особливість працюючих у соціальних мережах бізнесменів, і чому їх варто вважати «новим поколінням».

«Спочатку в бізнес прийшли чоловіки. Потім своє право створювати нові цінності відстояли жінки. Потім прийшла черга молоді (до 25 років) продемонструвати свій Funky-підхід до справи і зломити сформовані бізнес-стереотипи. Швидкий розвиток сучасних технологій і епоха всепоглинаючої медійності стали причинами появи цілого покоління технологічних підприємців », - йдеться в описі заходу NextMedia. Діяльність цього агентства як раз з «п'ятим поколінням» і пов'язана - тобто, з малим (і, переважно, молодим) бізнесом, що використовують у якості основної платформи спілкування зі споживачами соціальних мереж.

Кореспондент «Вебпланета» поставив питання про те, у чому принципова різниця між «підприємцями 5-го покоління» та бізнесменами попередніх поколінь Андрію Фадєєву, генеральному директору Progrestar, який теж давав поради молодим. Фадєєв зізнався, що «нинішні 20-річні підприємці» набагато швидше орієнтуються в технологіях і трендах, мислять «у форматі Twitter», де все змінюється за секунди, і підлаштовуються під зміни блискавично - і в цьому старші люди, які побачили соціальні мережі в свідомому віці , молодняку програють. Не можна не відзначити, що справа, можливо, зовсім не в нових парадигмах сприйняття реальності у молоді, а в тому, що 20-річні в цілому думають і діють швидше, ніж досвідчені 30-річні.

Ну а в тому, що за Інтернетом коштує майбутнє малого бізнесу, не сумніваються і великі світу цього. Ерік Шмідт, наприклад, вважає, що механізми геотаргетинга й інших «локальних» штук найближчим часом захоплять світ.
За матеріалами webplanet.ru

Информация
 
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Новини партнерів
Випадковий Анекдот
Відеоблок
•   2009-2014 © Zhitomir City News При копіюванні матеріалів нашого сайту 2012. гіперпосилання на Zhitomir City News. Обов'язкове!