Меню навігації
Календар новин
Популярні статті
Архів новин
Наше опитування
•  » » Платіжні термінали випали з мережі
 
2-02-2010, 01:02  ТехнологіїПлатіжні термінали випали з мережі
 
'Платіжні

Технічний збій у роботі однієї з найбільших в Україні мереж платіжних терміналів iBox, що складається з 5340 апаратів, викликав у п'ятницю відключення всіх терміналів мережі. Платежі, що проводяться через iBox, перестали здійснюватися ще в четвер, а їх виконання до 7 лютого залежить від наявності у клієнтів чеків. Учасники ринку вважають, що збій у роботі мережі iBox приведе до відтоку частини її клієнтів.

У п'ятницю Альфа-банк - партнер однієї з найбільших мереж програмно-технічних комплексів самообслуговування (ПТКС) iBox - попросив своїх клієнтів утриматися від використання терміналів мережі: "У зв'язку з технічними проблемами зі зв'язком в термінальній мережі iBox, які виникли в 16:35 28 Січня, прийняті платежі по всім операторам, у тому числі погашення кредитів, будуть зараховані з затримкою. Орієнтовний час вирішення технічної проблеми - 7 лютого ". Незважаючи на це, мережа працювала, і тисячі клієнтів iBox - у мережі 5340 терміналів - у четвер ввечері і п'ятницю вранці продовжували перераховувати кошти, які не доходили до одержувачів.

Оператори мобільного зв'язку, які надавали канали зв'язку для терміналів, відключили їх тільки в п'ятницю вдень. "Після перших скарг клієнтів" Київстар "негайно проінформував iBox про аварію і отримав від компанії підтвердження, що фахівці докладають всіх зусиль для її усунення, - говориться в заяві компанії" Київстар ".- Ми зобов'язали компанію iBox перерахувати кошти на рахунку наших клієнтів у повному обсязі до 8 лютого ".

Програмісти припустили, що причиною проблеми став злом мережі iBox. "Ми відключили їхні термінали, так як почули, що через один з них" перегнали "величезну суму", - повідомив начальник служби технічного забезпечення одного з операторів мобільного зв'язку. Але в компанії iBox заявили, що збій стався через підключення додаткових серверів, які повинні були процесувати що збільшився потік переказів.

Директор ТОВ "Айбокс" Інна Юн розповіла, що аварія сталася в центрі зберігання даних. "Ми попросили клієнтів пересилати нам копії чеків здійснених переказів на факс і по електронній пошті, - повідомила вона .- 1 лютого ми почнемо пересилати дані мобільним операторам і незабаром вирішимо проблему". Втім, у вихідні дні сайт компанії не працював, а телефони не відповідали.

За даними Нацбанку, на 1 липня 2009 року в Україні працювало 67 791 ПТКС, з них власниками 38 466 терміналів були 98 банків, а інші належали 7 компаніям, що працюють з банками за агентськими угодами: "Айбокс", ОСМП, "Фінайті", " Сіті Пей "," Юнісістем "," Система масових платежів України "та" Фінансова компанія "Контрактовий дім". За I півріччя минулого року через банківські ПТКС було перераховано 2,84 млрд грн, через агентські - 1,7 млрд грн.

Відмова системи обліку платежів iBox погіршить її позиції на ринку внаслідок втрати лояльності споживачів. "Все клиенты в эти выходные переключились на наши терминалы,- рассказал Ъ менеджер ОСМП по центральному региону и Киеву Алексей Косарев.- iBox була єдиною системою, яка не брала комісію, а це основне джерело доходу в цьому бізнесі. Після перепрограмування компанія повинна буде брати комісію, а клієнтура перейде на інші термінали ".
Інна Юн запевнила виданню, що вони не планують вводити комісію. Втім, експерти переконані, що клієнтів у iBox все одно стане менше. "Я б взагалі заборонив роботу терміналів, які не підлягають жорсткому контролю кого-небудь з регуляторів", - відзначив директор Української асоціації банків-членів платіжної системи ЕМА Олександр Карпов.

Информация
 
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Новини партнерів
Випадковий Анекдот
Відеоблок
•   2009-2014 © Zhitomir City News При копіюванні матеріалів нашого сайту 2012. гіперпосилання на Zhitomir City News. Обов'язкове!