Меню навігації
Календар новин
Популярні статті
Архів новин
Наше опитування
•  » » Влада Житомира взялася складати новий генеральний план міста
 
7-06-2011, 00:00  Новости Житомира

Влада Житомира взялася складати новий генеральний план міста

 
Влада Житомира взялася по-своєму проектувати новий генплан міста. Хоча такий документ був створений більше року тому (у лютому 2010 року) та затверджений на 25 років вперед.

'Влада


Нагадаємо, що в тому документі колишні керівники міста запланували розширити пішохідні зони у центрі міста, будівництво нового мосту через річку Тетерів, влаштування нових паркових зон і побудову сучасних багатоповерхівок у спальних районах і багато іншого, як наприклад, пустити тролейбуси під землею в центрі міста.

Нова влада новий генплан. Мер міста Володимир Дебой і його команда взялися за обговорення нового генплану. Сайт міськради пише:

«Проектування нового генерального плану міста Житомира обговорювали під час робочої наради, яка відбулася 3 червня.

Для розгляду керівництва міста було представлено декілька проектів генерального плану Житомира та подано пропозиції щодо формування міського середовища та визначення пріоритетів з розвитку інженерно-транспортної магістралі. Зокрема, в проектуванні нового генерального плану міста передбачається розширення меж Житомира для створення нових промислових територій, формування етнографічних центрів та розвитку житлового будівництва, а також створення нових дитячих садків та загальноосвітніх навчальних закладів у житлових кварталах. У задумах міської влади з проектування нового плану - визначення нових зелених зон, парків та скверів на території міста».

Відзначимо, що сьогодні відбулася лише перша робоча нарада по визначенню основних пріоритетів формування генерального плану міста.

Информация
 
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Новини партнерів
Випадковий Анекдот
Відеоблок
•   2009-2014 © Zhitomir City News При копіюванні матеріалів нашого сайту 2012. гіперпосилання на Zhitomir City News. Обов'язкове!