Меню навігації
Календар новин
Популярні статті
Архів новин
Наше опитування
•  » » Тільки третина користувачів скаржиться на спам
 
12-06-2011, 10:38  СуспільствоТільки третина користувачів скаржиться на спам
 
Зовсім недавно в середовищі західних SEO-фахівців обговорювалася тема про те, що керівництво Bing вважає за доцільне ввести заохочення за повідомлення про пошуковий спам.

'Тільки



А сьогодні на Seroundtable опубліковані результати опитування, яке показало, що лише 36% оптимізаторів готові повідомити в про спам Google. Примітно, що аналогічне опитування проводився три роки тому і тоді результат був майже ідентичним - 70% SEOшніков заявили, що не стали б «стукати» на конкурентів.

Таким чином, незважаючи на жорстку конкуренцію на SEO-ринку, все одно існує якась професійна етика. Кожен оптимізатор розуміє, наскільки хитка грань відділяє так звані чорні, сірі і білі методи оптимізації. Також всі знають, що до тих пір поки будь-яка з SEO-практик не набуває масовість, пошукові системи дивляться на них крізь пальці, а значить, не заносять сайти, які використовують ці технології, в чорні списки, не накладають на них фільтри.

За прикладами далеко ходити не доводиться. Досить згадати сумну долю, яка спіткала колись передовий мережевий тренд - ідею user generated контенту. Алгоритм Google Панда вдарив з бірж контенту і змусив оптимізаторів переглянути ставлення до посилань з подібних ресурсів.

За останній рік у рунеті також на наших очах стався схожий перехід практики накрутки поведінкових факторів у розряд «чорних» методів - після того як Яндекс офіційно визнав факт масового поширення технологій їх накрутки, було оголошено також про введення спеціального фільтра.

Информация
 
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Новини партнерів
Випадковий Анекдот
Відеоблок
•   2009-2014 © Zhitomir City News При копіюванні матеріалів нашого сайту 2012. гіперпосилання на Zhitomir City News. Обов'язкове!