Меню навігації
Календар новин
Популярні статті
Архів новин
Наше опитування
•  » » Facebook купила стартап, що створює "живі" книги для дітей і дорослих
 
7-08-2011, 23:23  ТехнологіїFacebook купила стартап, що створює "живі" книги для дітей і дорослих
 
Компанія Facebook придбала каліфорнійський стартап Push Pop Press, що займається створенням інтерактивних книг, пише газета The Wall Street Journal. Як відзначає видання, найуспішніший проект Push Pop - "жива" книжка Альберта Гора "Наш вибір", доступна для смартфонів і планшетних комп'ютерів. Кожна глава мемуарів колишнього віце-президента США супроводжується рухомими картинками та музикою.

Facebook купила стартап, що створює "живі" книги для дітей і дорослих



Як пише WSJ, таким чином Facebook підтверджує свою зацікавленість у "близьких до дизайну" компаніях. Всього два місяці тому компанія Марка Цукерберга купила зареєстрований в Амстердамі стартап Sofa, що спеціалізується на дизайні.


Незважаючи на те, що сума угоди невідома, творці Push Pop залишилися задоволені укладеного контракту, знають джерела WSJ. Майк Матас і Кімон Цінтеріс запевнили керівництво соціальної мережі, що направлять "всі знання і навички на створення найбільшої в світі книги - Facebook."


Інтерактивні книги - нововведення на ринку електронної літератури. Одна з найпопулярніших серед користувачів iPad - "Аліса в країні чудес" - вже здобула схвалення дорослих і, особливо, дітей. Експерти вважають, що "живі" книги мають великий навчальний потенціал, тому що являють собою своєрідну суміш тексту і анімації, а це хороша можливість зацікавити дитину читанням. Крім художньої літератури, подібні книжки допомагають дітям у навчанні, ілюструючи фізичні, геометричні або хімічні приклади і задачки.

Джерело: kofem.ru

Информация
 
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Новини партнерів
Випадковий Анекдот
Відеоблок
•   2009-2014 © Zhitomir City News При копіюванні матеріалів нашого сайту 2012. гіперпосилання на Zhitomir City News. Обов'язкове!