Компанія Facebook придбала каліфорнійський стартап Push Pop Press, що займається створенням інтерактивних книг, пише газета The Wall Street Journal. Як відзначає видання, найуспішніший проект Push Pop - "жива" книжка Альберта Гора "Наш вибір", доступна для смартфонів і планшетних комп'ютерів. Кожна глава мемуарів колишнього віце-президента США супроводжується рухомими картинками та музикою.
Як пише WSJ, таким чином Facebook підтверджує свою зацікавленість у "близьких до дизайну" компаніях. Всього два місяці тому компанія Марка Цукерберга купила зареєстрований в Амстердамі стартап Sofa, що спеціалізується на дизайні.
Незважаючи на те, що сума угоди невідома, творці Push Pop залишилися задоволені укладеного контракту, знають джерела WSJ. Майк Матас і Кімон Цінтеріс запевнили керівництво соціальної мережі, що направлять "всі знання і навички на створення найбільшої в світі книги - Facebook."
Інтерактивні книги - нововведення на ринку електронної літератури. Одна з найпопулярніших серед користувачів iPad - "Аліса в країні чудес" - вже здобула схвалення дорослих і, особливо, дітей. Експерти вважають, що "живі" книги мають великий навчальний потенціал, тому що являють собою своєрідну суміш тексту і анімації, а це хороша можливість зацікавити дитину читанням. Крім художньої літератури, подібні книжки допомагають дітям у навчанні, ілюструючи фізичні, геометричні або хімічні приклади і задачки.