Меню навігації
Календар новин
Популярні статті
Архів новин
Наше опитування
•  » » Як супермаркети маскують недоброякісні товари
 
18-01-2011, 22:35  Суспільство

Як супермаркети маскують недоброякісні товари

 
Ковбасу рятують соняшниковою олією, салати оживляють порцією майонезу, м'ясо реанімують марганцевим розчином ... Такі продукти можна вчасно виявити і не платити за них

Як супермаркети маскують недоброякісні товари



Для реалізації недоброякісних напівфабрикатів, салатів і інших продуктів харчування, працівники супермаркетів використовують безліч прийомів, що дозволяють відновити презентабельний вигляд неліквідних товарів. Наприклад, ковбасу натирають соняшниковою олією, м'ясо вимочують у марганцевому розчині, а фрукти і овочі пакують у стирильні ємності, ретельно заховавши на дні гнилі і такі що залежалися яблука, банани, картоплю, моркву, помідори і інше.

У процесі приготування салатів використовують продукти з вичерпаним терміном придатності, вміло приховуючи сторонні запахи спеціями і рясним шаром майонезу, а товарний вигляд випічки відновлюють п'ятихвилинним розігрівом у спеціальній печі. Для безперешкодної реалізації прострочених товарів співробітники супермаркетів акуратно видаляють ацетоном (або спиртом) інформацію про дату виготовлення, про спосіб зберігання продуктів харчування, використовують спеціальні наклейки для маскування даних на застарілих товарах.

Про те, як заробляють супермаркети на довірливих покупцях, розповіла нам Олена Володимирівна - працівник м'ясного відділу відомого столичного універсаму: «Зарплата у нас маленька, грошей на життя катастрофічно не вистачає, - ось і доводиться обманювати клієнтів, маскуючи прострочені товари. Розумієте, постачальники відмовляються забирати нереалізовану продукцію, дирекція супермаркету не бажає розплачуватися за викинутий товар, тому ми просто змушені хитрувати, щоб не залишитися в збитку. Раджу покупцям уважно вибирати товар: візуально оцінювати зовнішній вигляд продукту і перевіряти цілісність упаковки, щоб не попастися на ретельно спланований прийом ».

Виходить, продавці не з власної волі вдаються до протиправних дій, намагаючись реалізувати прострочену продукцію довірчим громадянам. Вони змушені працювати в тяжких умовах, «забувши» про моральні принципи і закони, рівняючись на колег, зайнятих черговою авантюрою. Від працівників, що критикують діяння по службі, оперативно позбавляються, створюючи конфліктні ситуації в колективі, адже супермаркет - це своєрідна школа виживання, де досвідчені й нахабні продавці воюють за місце під сонцем, використовуючи в тому числі і заборонені прийоми. Як правило, адміністрація закладу в курсі всіх подій, пов'язаних з реалізацією недоброякісних товарів, однак припиняти подібні дії ніхто і не збирається ...

При отриманні ковбаси, фруктів і інших продуктів харчування, схильних до усихання, співробітники супермаркету намагаються в найкоротші терміни розфасувати товар, зберігши його первісну вартість. В іншому випадку можлива недостатня вага, виявлена комісією в процесі інвентаризації, покривати яку доведеться з власної кишені. Крім того, існує спеціальний механізм викладки товарів, що дозволяє ефективно, і не переступаючи межу закону, персоналу продати вироби сумнівної якості в найкоротші терміни. Така продукція викладається на полицю (розміщену на рівні очей), новий товар засувається на задній план і неліквід розбирається в першу чергу. Нерідко магазини-сміливці, незважаючи на можливі каральні дії СЕС, проводять спеціальні акції на деякі види продукції, намагаючись позбавитися від несвіжих соків, шоколаду, пива, морепродуктів та інших товарів, реалізуючи їх за зниженими цінами.

Тому, здійснюючи покупки в супермаркетах, будьте гранично уважні: дивіться дату виготовлення товару, пробуйте продукцію на дотик, нюхайте сумнівні вироби. Не полінуйтеся прочитати склад та інформацію про виробника, перевірте упаковку на наявність дефектів, не реагуйте на сумнівні поради продавців. Дотримуючись основних рекомендацій, ви забезпечите себе від неякісних товарів, вживання яких може призвести до небажаних наслідків для вашого здоров'я.

Информация
 
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Новини партнерів
Випадковий Анекдот
Відеоблок
•   2009-2014 © Zhitomir City News При копіюванні матеріалів нашого сайту 2012. гіперпосилання на Zhitomir City News. Обов'язкове!