Меню навігації
Календар новин
Популярні статті
Архів новин
Наше опитування
•  » » Дослідження: хто і що купує в українському інтернеті
 
23-04-2011, 11:08  Суспільство

Дослідження: хто і що купує в українському інтернеті

 
Основні відомості:
В основному чоловіки (79%), жінок-покупців менше (21%). З року в рік баланс змінюється на користь жінок (на 1-2%).

0



З імовірністю 58% вік покупця буде перебувати в межах 26-41 рік. У той же час ясно видно тенденція до дорослості - 20% покупок роблять люди у віці від 42 до 50 (у минулому році 18%). Інтернет повільно, але вірно продовжує завойовувати свою аудиторію, в тому числі консервативну її частину.
У цьому році виділили великі міста, щоб отримати більш точну картину географічного розподілу покупців. Само собою Київ лідирує (31%), за ним Донецьк, Одеса, Дніпропетровськ і Харків (у рамках 4,8-5,1%), а у Львові живе 2,3% покупців. У областях лідирують Київська (4%), Запорізька (3,3% - мабуть Запоріжжі теж слід було винести окремо) і Крим (3,2% - без Сімферополя і Севастополя). Найменше купують у Волинській (0,3%), Сумської (0,5%) та Харківської (0,8%) областях.

Де працюють:
Найбільше покупців зайнято в сфері промисловості (11%), за ними йде торгівля (9%), ІТ (7%) і будівництво (5%). Найменше працюють в HR (0,1%), готельному бізнесі (0,3%) та консалтингу (0,5%).
Працюють покупці переважно в малому бізнесі (37% в організаціях з 1-5 комп'ютерами), і близько 7% трудиться в організаціях, де кількість десктопів перевищує 500. В порівнянні з минулим роком ситуація практично не змінилася.

Що купують (крім ПЗ) в Інтернеті:

Найбільше купують побутову техніку (48%), мобільні телефони (45%), комп'ютери (40%). Найменше користуються попитом страховки (2%), мабуть тому що ще немає робочого механізму, хоча час від часу з'являються такі проекти. Продукти харчування (2,7%), сподіваємося Kabanchi.com змінить ситуацію, і будматеріали (3,3%). До речі, комунальні послуги оплачують онлайн 25%, а користується банківськими послугами 31% респондентів.

Як шукають продавця (мотаємо на вус):
У цьому році на запитання «Ви дозріли на покупку певного товару. Як ви будете шукати, де купити? ». 27% відразу підуть в пошук Яндекс / Google, а 24% у вже перевірений інтернет-магазин (ви все ще не думаєте про лояльність клієнтів?). 16% буде шукати місця продажу на сайті виробника, 12% скористається сервісами порівняння цін, 11% будуть шукати відгуки про товар. За порадою звернуться до знайомих всього 6%, а відвідають торговельну мережу тільки 2% (можливо QR-коди і мобільні телефони змінять становище).
Остаточно вибирають місце покупки, переважно керуючись наявністю кваліфікованої консультації / техпідтримки (28%), зручністю оформлення замовлення (16%), наявністю бонусів і програм лояльності (14%). Найменше цікавляться послугою «персональний менеджер» (0,5% - ну не працює це вже!), і наявністю різних статусів (3,7%).

Як платять:

37% вважають за краще платити кредитною карткою, 30% готівкою кур'єру, 18% квитанцією в банку, 10% WebMoney. Яндекс Деньги вибрали лише 0,1% (у наступному році у зв'язку з відкриттям сервісу для України ситуація напевно зміниться).

Короткі підсумки:

Інтернет в Україні дійсно стає все більш популярним, як нас запевняє у цьому результати глобальних досліджень того ж Gemius. Купують більше і сміливіше (менше боятися використовувати електронні способи оплати). Втім, це очевидно, тому скоріше варто сконцентруватися в своїй роботі на речах більш конкретних, наприклад, врахувати, де покупці шукають потрібний їм товар. І не забудьте зробити знижку на нашу специфіку - ліцензійний софт .
За матеріалами ain.ua

Информация
 
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Новини партнерів
Випадковий Анекдот
Відеоблок
•   2009-2014 © Zhitomir City News При копіюванні матеріалів нашого сайту 2012. гіперпосилання на Zhitomir City News. Обов'язкове!