Меню навігації
Календар новин
Популярні статті
Архів новин
Наше опитування
•  » » Безкоштовній музиці в Інтернеті настане кінець?
 
27-02-2010, 23:30  Технології

Безкоштовній музиці в Інтернеті настане кінець?

 
Безкоштовній музиці в Інтернеті настане кінець?
Безкоштовній музиці в Інтернеті настане кінець?


Послуги, що дозволяють прослуховувати музику безкоштовно, не тільки не приносять прибутку самі, але й зменшують продажу цифрового контенту. Spotify і їм подібні були змушені зробити вибір: або придумати, як заробляти, або згинути з ринку.

Музичні сервіси, що дозволяють прослуховувати музику безкоштовно (подібні Spotify), зменшили продажу онлайн-музики на 13% за рік, повідомляє CNet. Аналітик дослідницької групи NPD Group Расс Крупник (Russ Crupnick) повідомив ці дані під час конференції-форуму, присвяченого цифровій музиці. У той же час онлайн-радіо, які транслюють музику, але не дозволяють вибирати зміст (такі як Pandora), призводять до збільшення кількості покупок на 41%.

Послуги, що дозволяють так чи інакше програвати музику безкоштовно, в основному збиткові. Прибуток показала лише Pandora - за рахунок жорстких обмежень на свободу для користувача і роботи тільки на американському ринку. Spotify ж, наприклад, виявився недостатньо прибутковим, що призвело до відмови від співпраці з ним одного з найбільших лейблів звукозапису - Warner Music. Раніше від роботи зі Spotify вже відмовлялися різні виконавці, такі як Боб Ділан.

Глава Warner Music Едгар Бронфман (Edgar Bronfman) висловився на адресу сервісів безкоштовного стрімінга різко: вони не приносять прибутку індустрії. Втім, представники інших лейблів мають менше скептичний настрій. Глава цифрового підрозділу Sony Music Entertainment Томас Гессе (Thomas Hesse) повідомив, що йому подобаються спроби Spotify сконвертувати користувачів безкоштовної версії (де користувач слухає музику, що переривається рекламними вставками) у платників (за 10 євро на місяць можна слухати повний каталог Spotify без будь-якої реклами) . За словами пана Гессе, іноді Spotify вдається зробити конверсію більшою 10%, що він вважає добрим показником.

Власник організації Artists Without A Label, яка працювала з Томом Йорком (Thom Yorke) з Radiohead, Moby і Arctic Monkeys, висловив думку, що технічно платформа Spotify цікава, так само як цікава накопичена їми аудиторія - однак виплати артистам занадто малі і компанії ще тільки потрібно знайти модель отримання прибутку.

Можливо, зацікавивши споживачів у стрімінгу як способі прослуховування музики, сервіси переключаться на платну основу. Принаймні, зараз здається, що реклами недостатньо, щоб монетизувати професійний контент, а модель freemium (коли щось пропонується за гроші, а основна функціональність - безкоштовно) працює погано, тому що всі користувачі «застряють» у першій частині слова freemium.
Информация
 
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Новини партнерів
Випадковий Анекдот
Відеоблок
•   2009-2014 © Zhitomir City News При копіюванні матеріалів нашого сайту 2012. гіперпосилання на Zhitomir City News. Обов'язкове!