Меню навігації
Календар новин
Популярні статті
Архів новин
Наше опитування
•  » » Клієнту «Білайн» виставили рахунок на півмільйона рублів за чотири години в інтернеті
 
14-08-2010, 12:29  ТехнологіїКлієнту «Білайн» виставили рахунок на півмільйона рублів за чотири години в інтернеті
 
Ріелтерська компанія пред'явила серйозні претензії компанії «Білайн» після того, як по корпоративному номеру однієї з її співробітниць був пред'явлений рахунок на півмільйона рублів за чотири години використання інтернету в роумінгу.

Клієнту «Білайн» виставили рахунок на півмільйона рублів за чотири години в інтернеті



Днями ріелтерська компанія Penny Lane Realty, тепер уже колишній корпоративний клієнт компанії «Вимпелком» (торгова марка «Білайн»), звинуватила оператора у «нав'язуванні послуг» та відсутності необхідної інформації щодо тарифів. Як стверджують у Penny Lane, компанії був пред'явлений рахунок на півмільйона рублів за чотири години користування інтернетом у роумінгу. Розгніваний ріелтер, який співпрацював з «Білайн» з 1997 року, вважав за краще перейти на послуги «Мегафона».

Дитина погралась з iPhone на півмільйона
Неприємна історія трапилася в січні цього року. Одна зі співробітниць компанії на ім'я Олена поїхала на тиждень до Єгипту і взяла з собою iPhone, підключений до корпоративного тарифу. «Син співробітниці компанії вирішив пограти в іграшки в інтернеті і за тиждень перебування в жаркому Єгипті провів в інтернеті чотири години. У випадку, якщо такий же обсяг трафіку був би витрачений в Москві, компанія отримала б рахунок на 139 рублів. Яке ж було здивування керівництва фірми і самої молодої мами, коли рахунок склав 522 тис. рублів », - говориться в першому листі за підписом гендиректора Penny Lane Георгія Дзагурова.

Втім, вже у другому повідомленні Penny Lane мова йде не про сина, який грав у «іграшки». Згідно уточненої інформації Penny Lane, провиною всьому додаткові додатки на iPhone, які без згоди абонента підключаються до інтернету, щоб завантажити оновлення.

«Ведмежі» послуги «Білайн»
Як би там не було, найбільше здивування викликає сума рахунку-понад півмільйона рублів. Все криється в позахмарних розцінках на роумінг: згідно сайту «Білайну», 20 Кб трафіку в Єгипті обійдуться в 15 руб, таким чином за 1 Мб доведеться заплатити 750 крб. Шляхом нескладних обчислень одержуємо, що за 522 тис руб можна скачати 696 Мб даних.

Гендиректор Penny Lane Realty Георгій Дзагуров звинувачує «Білайн» в тому, що оператор належним чином не інформує своїх клієнтів про розцінки на додаткові послуги. «Ми ніколи не підписували таких розцінок, ми не вважаємо себе зобов'язаними платити за тарифами, розміщеними десь на сайті, який на свій розсуд може змінювати підрядник, в даному випадку компанія" Білайн "», - стверджує Дзагуров.

В цілому голова Penny Lane Realty не соромиться у висловах. «Компанія Білайн навмисно приховує від клієнтів свої завищені розцінки, щоб нав'язати їм свої" ведмежі "послуги»; «Для всіх без винятку зарубіжних країн розцінки в Білайні однакові, то є справа зовсім не в єгипетських жулікахв-це витівки нашого доморощеного уркагана!» - ось деякі витримки з тексту звернення Дзагурова. Крім того, він не виключає, що Penny Lane Realty звернеться у Федеральну антимонопольну службу (ФАС), щоб перевірити операторів «великої трійки» на предмет картельної змови, так як у «Мегафона» і МТС зіставні розцінки на передачу даних по інтернету в роумінгу.

Треба було уважніше читати сайт «Білайн»
У прес-службі «Білайн» стверджують, що провиною всьому неуважність співробітниці Penny Lane, яка не ознайомилася з інструкцією з користування iPhone. «Якщо ви користуєтеся iPhone або BlackBerry, придбаним не у офіційних постачальників, зверніть увагу, що при включеній функції" Служби даних "(для BlackBerry) або" Роумінг даних "(для iPhone) ваш телефон може постійно підтримувати GPRS-трафік, тобто регулярно "самостійно" виходити в інтернет. Щоб уникнути додаткових витрат на зв'язок у міжнародному роумінгу, рекомендуємо вам відключати в телефоні функцію "Служби даних" ("Роумінг даних") одразу після закінчення інтернет-сесії », - цитує інструкцію на сайті« Білайн »прес-секретар компанії Ганна Айбашева.

Айбашева визнає, що вартість послуг GPRS-інтернет і GPRS-WAP у міжнародному роумінгу істотно перевищує вартість аналогічних послуг в домашній мережі. За її словами, це обумовлено високими міжоператорські витратами, які не залежать від «Білайн» - ціни на міжоператорські з'єднання встановлюють зарубіжні оператори.

«Піар» за рахунок оператора?
Провідний аналітик Mobile Research Group (MRG) Ельдар Муртазін вважає, що винна в півмільйонному рахунку сама компанія Penny Lane Realty, представники якої вчасно не ознайомилися з розцінками на послуги і не ввели кредитні ліміти, або зовсім не відключили передачу інтернет-даних у роумінгу у своїх співробітників.

Муртазін припускає, що для Penny Lane Realty це вдалий спосіб розкрутитися. «Вартість послуг була відома всім і вся. Не знати про те, що роумінг коштує дорого, може тільки людина, яка не дивиться ТБ, не читає газети, не виглядає з дому. На хвилі розглядів протягом минулого року це не виглядає можливим в принципі. У мене є інша версія, яка виглядає реальніше ... Як ще домогтися такого рівня цитування, та ще й за смішні півмільйона рублів? Ще й зробити собі PR, як у борця за справедливість та одиноких матерів. Цього не можна довести, звичайно ж, і це просто моє припущення ... Аж надто складно все виходить. Співробітниця "потрапляє" в той момент, коли уряд пресує операторів на предмет роумінгу, і потім ця кон'юнктурна тема спливає ось так », - пише у своєму блозі експерт.

Приватним клієнтам рахунок на півмільйона не загрожує
Слід зазначити, що приватні клієнти операторів регулярно «потрапляють» на тисячі рублів у роумінгу, вчасно не ознайомившись з розцінками. Правда, піти в мінус на сотні тисяч рублів вони не можуть, так як кредитний ліміт зазвичай не перевищує кількох тисяч рублів.

Оглядач GZT.RU звернувся до прес-служби «Білайн», щоб дізнатися, чи збирається оператор вводити якісь нові способи інформування абонентів про розцінки на роумінг, наприклад, за допомогою SMS після прибуття в країну призначення. За словами прес-секретаря компанії Анни Айбашевой, всі розцінки вказані на сайті, а нормальні абоненти перед поїздкою завжди заздалегідь дізнаються вартість роумінгу, точно так само, як, наприклад, дізнаються вартість проживання в готелі. На думку Айбашевой, SMS-розсилка може навіть зашкодити, так як буде розглядатися деякими абонентами як «настирлива» послуги.

У випадку з Penny Lane Realty розплачуватися за рахунками доведеться не співробітниці Олені, а самій ріелтерській компанії. «Стягнути ці гроші зі своєї співробітниці вони за законом не можуть, так як її річний дохід менше цієї суми», - стверджує аналітик MRG Ельдар Муртазін.

Айбашева стверджує, що «Вимпелком» запропонував представникам Penny Lane Realty зустрітися, щоб вирішити конфліктну ситуацію, однак відповіді не послідувало. Теоретично оператор може зменшити суму боргу. Проте він навряд чи візьме на собі близько 300 тис. рублів із цієї суми, які представляють собою вартість посередницьких послуг єгипетського партнера «ВимпелКому».

За матеріалами forum.antichat.ru

Информация
 
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Новини партнерів
Випадковий Анекдот
Відеоблок
•   2009-2014 © Zhitomir City News При копіюванні матеріалів нашого сайту 2012. гіперпосилання на Zhitomir City News. Обов'язкове!