Меню навігації
Календар новин
Популярні статті
Архів новин
Наше опитування
•  » » Кому довірити просування компанії в інтернеті
 
30-01-2011, 22:02  ТехнологіїКому довірити просування компанії в інтернеті
 
Сьогодні практично жодна компанія, незалежно від сфери діяльності, не обходиться без використання інтернету для просування.

Кому довірити просування компанії в інтернеті



Адже все частіше товари продаються не з полиць магазинів, а за допомогою замовлень з мобільних телефонів і планшетів. "З кожним роком серед представників цільової аудиторії багатьох брендів з'являється все більше активних користувачів всесвітньої павутини, - стверджує Олександр Лавров, директор з маркетингу компанії" АВК "- відповідно, потреба в онлайн-маркетингу очевидна". Зі збільшенням значимості інтернету при просуванні товарів і брендів на кадровому ринку з'явилися фахівці з популяризації продукції у віртуальному просторі - інтернет-маркетологи.

Хто такий

Інтернет-маркетолог - фахівець, який використовує у своїй роботі різні онлайн-канали комунікацій (соціальні мережі, тематичні блоги і форуми, месенджери, спеціалізовані портали та сайти). Основне його завдання - привернути й утримати клієнтів за допомогою глобальної мережі. Саме від інтернет-маркетолога залежить, наскільки швидко і яка саме інформація про компанію або товар / послугу потрапить до потенційного клієнта. "Якість вашого товару чи послуги може залишатися на другому плані, - додає Ганна Казанджан, керуючий партнер компанії FreshMarketing -. Фірма з менш якісною пропозицією часто привертає значно більше клієнтів, якщо на неї працює грамотний фахівець з просування в інтернеті". До речі, SEO-оптимізатора та спеціаліста з контекстної реклами також можна вважати інтернет-маркетологами, якщо вони можуть визначити кількість клієнтів, залучених за допомогою даного каналу просування, у скільки обійшовся один клієнт і т.п.

"Просування в інтернеті - специфічний напрямок маркетингу, - вважає Дмитро Медведєв, практикуючий інтернет-маркетолог, викладач центру Прибуток -. Його основні особливості полягають в тому, що рівень довіри до будь-якої інформації в інтернеті значно нижче, ніж, наприклад, в друкованих ЗМІ, а поширюється вона на порядок швидше. Ви запросто можете поховати свій продукт протягом одного дня через кілька некоректних згадок про нього на форумі або в соціальній мережі ".

Професіонал у віртуальному просуванні володіє знаннями маркетингових комунікацій і принципів роботи в онлайн-просторі. "Інтернет-маркетинг передбачає грамотну роботу з банерною і контекстною рекламою, знання і застосування принципів SEO-оптимізації. Тому інтернет-маркетологи більше "технарі ", ніж" креативщики ", - відзначає Роман Рибальченко, керівник відділу інтернет-маркетингу компанії SEO-Studio.

Штатний інтернет-маркетолог необхідний, якщо приблизно 15% рекламного бюджету компанії йде на онлайн-комунікації

Крім цього в обов'язки онлайн-маркетолога входить розробка маркетингових та рекламних кампаній в інтернеті, оптимізація і просування сайту в пошукових системах, аналіз статистики та поведінки потенційної аудиторії, адміністрування корпоративного сайту, проведення маркетингових досліджень. "Для перезапуску бренд-плейса zhuvilend.ua в інтернеті була обрана стратегія поділу цільових аудиторій, - ділиться деталями онлайн-маркетингової кампанії пан Лавров -. Дітям залишили барвистий інтерактивний острів з іграми та розвагами, а для батьків розробили простий HTML-сайт, який добре індексується пошуковими системами. Юним користувачам напевно буде цікаво проводити час за іграми в інтерактивній версії "Жувіленда", а дорослі можуть почитати корисну інформацію про інгредієнти солодощів, здоровому харчуванні та про виробника ".

Кому потрібен

На думку Дмитра Грушевського, генерального директора групи ESCAPE Цифровий маркетинг, онлайн-маркетологи необхідні в першу чергу бізнесу, заснованому на інтернет-технологіях. Приміром, віртуальних магазинів, електронних платіжних систем. "Пригодяться вони і компаніям, чия цільова аудиторія активно користується інтернетом. І це вже не тільки споживачі телекомунікаційних послуг або потенційні покупці модних гаджетів. Виробникам і продавцям будь-якого товару чи послуги, про яку можна дізнатися в інтернеті, може бути корисний інтернет-маркетинг. Чи то побутова техніка, чи автомобільні покришки,чи продукти харчування, дизайн інтер'єрів, банківські кредити, страхування, лікування зубів, переклади, озеленення ландшафтів, продаж будинків, оренда квартир, юридичні консультації тощо ", -. впевнений пан Грушевський.
Скільки коштує

Послуги інтернет-маркетологів оцінюються дорожче, ніж робота їх класичних колег по цеху - позначається новизна професії та дефіцит фахівців. "Зараз до інтернет-маркетолога таке ж особливе ставлення, як у 50-ті роки минулого століття до фахівця в галузі ТБ-реклами, - розповідає Грушевський Дмитро -. Тоді в рекламних агентствах тільки почали з'являтися відділи телевізійної реклами На цих людей дивилися, як на інопланетян ". Початківці маркетологи, за твердженням Романа Рибальченко, який проводив дослідження заробітної плати по власній базі українських інтернет-маркетологів, оцінюють свої послуги в $ 300 на місяць, зарплата досвідчених "вузьких" консультантів стартує з $ 700, а фахівець широкого профілю запросить від $ 1000 на місяць.

"Переважно ці маркетологи працюють у рекламних інтернет-агентствах, на новинних порталах і в пошукових системах, - підкреслює пан Рибальченко -. Хоча з кожним днем з'являється все більше фахівців з онлайн-просування і в традиційних офлайн-бізнесах - меблевих компаніях, турагентствах ". На думку Євгена Шевченка, генерального директора інтернет-агентства UaMaster, брати в штат інтернет-маркетолога доцільно, якщо на онлайн-комунікації припадає більше 15% рекламного бюджету компанії. В інших випадках вигідніше співпрацювати зі спеціалізованими агентствами чи приватними експертами у віртуальному маркетингу. "Один фахівець зможе забезпечити скромне присутність компанії в інтернеті, але не більше того, - вважає Оксана Олефіренко, директор QMEDIA Інтерактивне агентство -. Серйозним просуванням товару або послуги в Мережі зазвичай займається команда фахівців різного профілю - майстри з просування сайту в пошукових системах, соціальних мережах , фахівці з контекстної і банерної реклами та ін.. Це світова практика. Я дуже сумніваюся, що одна людина може володіти всіма цими навичками ".

За матеріалами : statuspress.com.ua

Информация
 
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Новини партнерів
Випадковий Анекдот
Відеоблок
•   2009-2014 © Zhitomir City News При копіюванні матеріалів нашого сайту 2012. гіперпосилання на Zhitomir City News. Обов'язкове!