Меню навігації
Календар новин
Популярні статті
Архів новин
Наше опитування
•  » » Соцмережі вступили в боротьбу з пошуковиками
 
25-04-2011, 15:02  ТехнологіїСоцмережі вступили в боротьбу з пошуковиками
 
Соціальні мережі хочуть зрівнятися з пошуковиками за кількістю трафіку що генерується. Вони претендують на те, щоб стати основним джерелом інформації при ухваленні рішення про покупку товару

0



Більшість користувачів використовують Інтернет як довідник для пошуку необхідної інформації. З цієї причини найпопулярнішими ресурсами Мережі довго час були пошукові системи, такі як Google. «Останнім часом істотно зросла кількість користувачів, які заходять в Інтернет для спілкування і розваг. Соціальні мережі всього за кілька років наздогнали пошуковикі за кількістю вихідних переходів », - відзначає директор з маркетингу компанії« Мета »Олексій Чуксін. Поки ця тенденція актуальна для країн Заходу, проте вже в 2012 році близько половини трафіку на українські сайти, за прогнозами експертів, будуть генерувати не пошуковики, а соціальні мережі.

Трафік росте

В останні роки соціальні мережі, дійсно, стали давати українським сайтам набагато більше користувачів, ніж раніше. Однак поки що вони як мінімум в 50 разів поступаються в цьому відношенні пошуковикам. За даними дослідження liveinternet, сьогодні в країнах СНД пошукові системи дають близько 100 млн. переходів на день, тоді як соціальні мережі - 2 млн. При цьому лідирують за цим показником ресурси vkontakte.ru, livejournal.com, liveinternet.ru, facebook.com і diary.ru. Їх частка у загальній кількості переходів на сайти складає близько 80%.

При цьому важливо розуміти відмінності в якості цього трафіку. Переходи з пошукових систем викликані усвідомленою дією користувача - людина шукає конкретну інформацію, наприклад про ресторан, СТО для автомобіля. У соцмережах ж користувачі обмінюються посиланнями про яку-небудь яскраву подію - виявляється так званий WOW-ефект, коли посилання, картинка або відео викликають у користувача короткочасний інтерес. «Тому значна частина переходів з соціальних мереж носить розважальний характер », - пояснює Олексій Чуксін.

Соцмережі стали продавати

Соціальні мережі сьогодні стають в один ряд з класичними пошуковиками як основні ресурси отримання інформації при ухваленні рішення про покупку товару. Про це йдеться у спільному дослідженні, проведеному GroupM Search і ComScore.

Дослідження було присвячено тому, якими ресурсами користуються споживачі для прийняття рішення про покупку. У результаті з'ясувалося, що вибираючи товар або послугу, в соціальні мережі звертається 40% користувачів Інтернет. При цьому 46% власників аккаунтів у соціальних мережах користуються для докладного вивчення вподобаного товару класичним пошуком.

Дослідники стверджують, що головними аргументами при перевазі саме пошуковиків є кількість і якість інформації, простота використання, а також усталені звички користувачів. Споживачі ж, які починають пошук інформації в соціальних мережах, в першу чергу звернуться за інформацією до своїх друзів. 28% користувачів відзначили, що соціальні мережі є для них найважливішим інструментом отримання інформації про нові бренди і продукти. У першу чергу в соцмережах користувачі прагнуть дізнатися думку інших людей про товар (31%). Покупці насамперед керуються відгуками інших споживачів (30%), а потім відгуками у соціальних мережах, таких як Facebook (17%) і відеосервісах на зразок YouTube (14%) і twitter (9%).

Аналітики вважають, що потенціал для підвищення лояльності до бренду за допомогою соціальних мереж великий. 64% споживачів відзначили, що після покупки продукту їм було б цікаво, що відбувається в компанії-виробнику. При цьому 74% споживачів дізнаються новини про бренд на його сторінці в Facebook.

Україні поки що не потрібен Facebook

США можуть похвалитися найбільшою серед інших країн кількістю користувачів соціальних мереж - в місяць їх відвідує 142 млн. американців. На другому місці, за даними Nielsen, розташувалася Японія - 46 млн. Далі йдуть Бразилія (31 млн.), Великобританія (29 млн.) і Німеччина (20 млн.). Facebook залишається світовим лідером серед соціальних мереж - його аудиторія вже перевищила 600 млн. чоловік. На місяць цей сайт відвідують 67% всіх користувачів соціальних мереж в світі. Зростає і кількість часу, який користувачі проводять в Facebook, вона вже досягла, в середньому, шести годин на місяць на одного користувача.

У той же час в Україні Facebook поки що залишається аутсайдером - його аудиторія в десятки разів менше, ніж у російських аналогів. Але варто відзначити, що популярність ресурсу зростає дуже швидко. За минулий рік кількість українців на Facebook зросла на 400%. Якщо у січні кількість українських користувачів ресурсу склала 1,02 млн., то в лютому - вже 1,16 млн., тобто зростання склало 14%. Якщо такі темпи зростання збережуться протягом усього року, то в грудні 2011 року кількість українських користувачів мережі перевищить 4 млн.

Блоги здають позиції

Зі зростанням популярності таких сайтів, як «Вконтакте», Facebook і Twitter, блоги та електронна пошта поступово втрачають своїх користувачів. Особливо помітно, як вони здають позиції, якщо мова йде про молоде покоління. Разом з тим, сервіс e-mail все ще досить популярний. Серед літніх людей навіть помічене незначне зростання відвідувачів сайтів поштових сервісів.

У дослідженні Pew Research Center і comScore зазначено, що в листопаді минулого року кількість хітів на подібних ресурсах скоротилося на 6% по відношенню до листопада 2009 року. Час же, який користувачі проводять на сайтах електронної пошти, зменшилася майже на 9%, а число переглядів сторінок цих сайтів на 15
За матеріалами delo.ua
Автор: Станіслав Яблонський

Информация
 
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Новини партнерів
Випадковий Анекдот
Відеоблок
•   2009-2014 © Zhitomir City News При копіюванні матеріалів нашого сайту 2012. гіперпосилання на Zhitomir City News. Обов'язкове!