Меню навігації
Календар новин
Популярні статті
Архів новин
Наше опитування
•  » » РК-телевізори втрачають популярність, а разом з нею і вартість
 
30-04-2011, 10:21  Технології

РК-телевізори втрачають популярність, а разом з нею і вартість

 
Рідкокристалічні (LCD) телевізори втрачають колишню популярність - більшість споживачів уже давно набули моделі з плоскими екранами, і попит на них пішов на спад. Найбільші виробники скорочують виробництво і знижують ціни. До літа поточного року РК-панелі можуть подешевшати на 20%.

0



Компанія S-LCD, що належить Sony Corp і Samsung Electronics, оголосила в понеділок про наміри знизити капітал на $ 555 млн, оскільки Sony в даний час бореться з багаторічними втратами "тв-сегмента" свого бізнесу, а Samsung прагне перейти на новий тип дисплеїв.

Глобальний ринок рідкокристалічних дисплеїв (LCD) бореться з переривчастим попитом. При цьому, за оцінками деяких експертів, у минулому році він досяг свого піку, взявши позначку $ 100 млрд, і згодом буде скорочуватися на 3-4% щорічно, оскільки основна маса споживачів у розвинених країнах вже поміняла свої старі громіздкі телевізори на моделі з плоским екраном .

Також фахівці говорять, що рідкокристалічні дисплеї тіснять нові технології, наприклад, Amoled, яка зараз широко використовується в дорогих смартфонах і планшетах, і вже позиціонується, як майбутнє телевізійних дисплеїв.
Плюси
Монітори на AMOLED-технології яскравіші, легші і не блікуют при сонячному світлі.

Сьогодні S-LCD оголосила про перший етап скорочення капіталу на 600 млрд корейських вон ($ 555 млн). У цілому, підприємство знизить розмір свого капіталу приблизно на 15% за рахунок анулювання частини акцій.

"Рішення відображає скорочення попиту з боку Sony після руйнівного землетрусу в Японії в минулому місяці і загальний зсув фокусу сектора на OLED-дисплеї", - вважає аналітик KB Investment Securities Кім Сун.

За його словами, Sony купує у підприємства близько 1.1-1.2 млн одиниць РК-панелей на місяць, проте через слабкі продажі у Японії вона не може дозволити собі великих обсягів. На тлі падіння попиту на рідкокристалічні дисплеї, і Sony, і Samsung в перспективі зосередяться на розвитку OLED-технологій, вважає він.
Дітище двох конкурентів
S-LCD - спільне підприємство двох азіатських гігантів з виробництва плоских рідкокристалічних екранів, засноване в 2003 році, коли компанії вклали в нього більше $ 2 млрд. Дисплеї, вироблені компанією, розподіляються між Sony і Samsung в рівних частках.

Дивно, але "телебізнес" не приносить доходів найбільшим виробникам. Зокрема, компанія Sony нещодавно зізналася, що вже втратила надію на отримання прибутку від продажу РК-телевізорів. Про майбутній посилення конкуренції на ринку останнім часом говорять також південнокорейські Samsung і LG, пише ET.

А Philips на минулому тижні і зовсім прийняла рішення відмовитися від виробництва телевізорів. Останнім часом воно стало занадто збитковим, і квартальний прибуток компанії скоротився на 31%. Відтепер телевізори під цим брендом виробляти буде давній партнер Philips - гонконгська TPV Technology.

Посилив ситуацію японське землетрус - виробники знизили поставки, але навіть урізані плани виявляються вищими існуючого попиту. Звичайним покупцям такий розклад на цифровому ринку піде на користь - за оцінками експертів, рідкокристалічні телевізори вже до літа можуть скинути в ціні до 20%. Виробники будуть прагнути позбутися від складських запасів, продаючи в збиток собі.
"Ще деякий час тому виробники телевізорів висловлювали свою впевненість у тому, що не допустять зниження цін на дорогі моделі, що підтримують технології LED і 3D, до 20-25% у річному розрізі, - говорить Етал Гойа, провідний аналітик CLSA Asia-Pacific Markets. - Їх обіцянки виявилося нездійсненними, оскільки економічна ситуація знову почала погіршуватися, у зв'язку з чим покупці побоюються збільшувати витрати і відмовляються купувати дорогі товари ".

Зниження цін на ЖК-телевізори почалося ще в другому кварталі 2010 року. Найбільшою мірою ця тенденція відбилася на телевізорах найбільш популярних розмірів: з діагоналлю 32 і 40-42 дюйми. До кінця минулого року ціни на LCD-продукцію були вже на 10% нижче, ніж роком раніше.
П'ятірка РК-лідерів
Samsung Electronics (35 мільйонів LCD телевізорів), LG Electronics (25 мільйонів LCD), Sony (близько 20млн), Toshiba (13 млн) і Sharp (12 млн).
Софія Дороніна

Джерело - www.firstnews.ru

Информация
 
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Новини партнерів
Випадковий Анекдот
Відеоблок
•   2009-2014 © Zhitomir City News При копіюванні матеріалів нашого сайту 2012. гіперпосилання на Zhitomir City News. Обов'язкове!