Меню навігації
Календар новин
Популярні статті
Архів новин
Наше опитування
•  » » У Житомирському гіпермаркеті Караван продають зіпсовані продукти
 
7-02-2012, 04:04  ВипадкиУ Житомирському гіпермаркеті Караван продають зіпсовані продукти
 
Магазин з виключно свіжими і якісними продуктами, низькими цінами, європейським сервісом і висококваліфікованим персоналом - так позиціонує себе популярний серед житомирян гіпермаркет Караван, що відкрився в Житомирі в 2008 році.

У Житомирському гіпермаркеті Караван продають зіпсовані продукти



Великий асортимент продуктів особистого виробництва за доступною ціною, а особливо смачна, свіжа випічка - дійсно, приваблива фішка магазину.

Яскрава вітрина, в якій красиво виставлена продукція, що відрізняється хорошим вибором і ціновою політикою, підкуповує і переконує в тому, що випічка дійсно, свіжа. Про це говорить і маркування, з датою виробництва нанесена на коробку з тортиком або тістечком.

На форумі «Журналу Житомира», користувач Олексій (Aklex), який став жертвою придбання "свіжоспеченого" штруделя, виробництва гіпермаркету Караван, пише, що прийшовши додому і відкривши упаковку з штруделем, виявив у виробі величезну цвіль, яка не просто була зверху начинки, а встигла проникнути і в сам корж.

- Серед покупок взяли трохи солоденького. Як і показували раніше в телепередачах, про те, що в супермаркетах дуже часто міняють етикетку на зіпсованих продуктах, довелося особисто з цим зустрінеться. На етикетці дата виготовлення 04.02.2012. Придбано печиво також 04.02.2012. Також, можна зазначити що тільки 2 печива в цій упаковці були більш-менш свіжими, що показує, що працівники Каравану не просто змінюють наклейку, а ще й розбавляють парочкою свіжого печива, - розповів Олексій.

У житомирському обласному управлінні по захисту прав споживачів пояснили, що цей випадок придбання несвіжої продукції, на упаковці якої стоїть маркування з припустимою датою реалізації, значить тільки одне: дата маркування могла бути навмисно перебита працівниками гіпермаркету з більш давньої на відповідну дату продажу.

Випадок, на жаль, не самотній, кажуть в управлінні по захисту прав споживачів. Житомиряни не повинні мовчки викидати такий виріб.

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», якщо з Вами сталася подібна неприємна ситуація, насамперед, зверніться до адміністрації магазину і поверніть виріб. При цьому, Вам зобов'язані повернути гроші, які Ви сплатили за нього. Якщо у адміністрації є хоч трохи совісті, то вся подібна продукція повинна тут же піддатися перевірці і, в разі виявлення несвіжих виробів, утилізації.

У випадку, якщо Вам відмовили, не поспішайте висловлювати свій гнів, викидаючи виріб у сміттєпровід. Знайдіть час і зверніться в житомирське обласне управління по захисту прав споживачів, представивши в якості наочного посібника і саму покупку.

Процедура затяжна, не сперечаємося, але хто як не ми самі повинні відстоювати свої права?

Контакти обласного управління із захисту прав споживачів в Житомирі:

10014 м. Житомир, вул. Черняховського, 3
E-mail: pravsposh@zt.ukrtel.net
тел / факс: (0412) 41-89-86
Информация
 
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Новини партнерів
Випадковий Анекдот
Відеоблок
•   2009-2014 © Zhitomir City News При копіюванні матеріалів нашого сайту 2012. гіперпосилання на Zhitomir City News. Обов'язкове!