Найбільший у Франції філателістичний видавничий дім "Івер і Тельє" вперше випустив універсальний інтернет-каталог марок. Як повідомила в суботу французька газета "Фігаро", в електронний збірник увійшла вся бібліотека видавництва, що налічує 18 томів і 760 тис колекційних поштових знаків. "До появи Інтернету і телебачення марки були справжнім вікном у світ, - розповів генеральний директор «Івер і Тельє» Крістоф Івер. - Після обіду всі члени сім'ї збиралися у вузькому колі, щоб перебрати їх, уважно вивчаючи кожен малюнок і кожну лінію". За його словами, випуск такого видання в XXI столітті це не лише крок назустріч сучасним технологіям, а й комерційно виправданий хід. "На нього варто підписатися хоча б з інтересу", - підкреслив Івер, чия родина вже більше 115 років володіє найстарішим французьким філателістичних видавництвом. - Ця збірка зручний для філателістів, які живуть далеко від Франції, наприклад, в Азії, в Південній чи Північній Америці ".
Вартість річної передплати на каталог варіюється від 29,90 євро до 99 євро. За максимальну ціну користувач отримує доступ до всіх 18 томів "Івер і Тельє", в яких зібрані марки з Албанії, Болгарії, Німеччини, Іспанії, Люксембургу, Македонії, Польщі, Румунії, Україні, Франції, Югославії, а також ряду країн Африки і колишніх заморських французьких регіонів. Як бонус додається класифікатор марок світу з 1840 по 1940 роки.
Електронний збірник схожий на звичайну друкарську книгу. Користувач може гортати віртуальні аркуші, на яких поміщені фотографії марок. У коментарях зазначена номінальна вартість, назву, орієнтовна ціна на ринку, тираж та особливості серії або конкретного екземпляра. Правда, обов'язковий інструмент філателіста - лупа - тут не потрібна. В електронній версії можна збільшити зображення в 250 разів. Крім того, до послуг колекціонера моментальний пошук по каталогу і можливість отримати повідомлення на електронну пошту, коли розшукуваний примірник з'явиться у вільному продажу в Інтернеті.
У створення онлайн-каталогу "Івер і Тельє" вклало близько 100 тис євро, але у видавництві розраховують, що витрати швидко окупляться. "Старовинні і рідкісні речі повинні коштувати великих грошей", любить повторювати Івер.
|