Виконавчий комітет Житомирської міськради 11 березня розглянула питання про дозвіл на проведення 14 березня соціально-рекламної акції торгової марки «Нескафе» і «Нового каналу» (програма «Підйом») на розі вулиць Михайлівської та Лятошинського. Акція була запланована з 7.10 до 10.30, кількість заявлених учасників - до 100 осіб. Організатори акції пояснили, що їхня мета - пропаганда здорового способу життя, і запросили Житомирського мера Володимира Дебоя взяти участь у прямому ефірі.
Володимир Дебой не побачив «соціальності» в роздачі безкоштовної кави перехожим і засумнівався в тому, що житомиряни буду робити зарядку прямо на вулиці. «Соціального нічого в цій акції немає. Це рекламна акція, і відповідно до законодавства про рекламу її і потрібно проводити. І якщо я прийму вашу пропозицію і візьму участь, то це буде реклама. Виходить, що я, як посадова особа, буду вас рекламувати. Ось коли ви буде дійсно проводити соціальну акцію, де буде реальна допомога людям - я з задоволенням візьму участь ».
У результаті виконком дозволив проведення акції, але мер наполіг, щоб з назви прибрали слово «соціальна».
Також Володимир Дебой не виключив своєї участі в акції, мовляв, якщо буду проходити повз, то зупинюся попити кави. І зупинився. Як пишуть наші колеги з Репортера, мер танцював на сцені з ведучою, словом, засвітився на всі 100 на всю країну, та ще й у молодіжній програмі ...
Основними учасниками акції в Житомирі як до 9 ранку, так і після стали школярі, студенти, для яких з'явився привід замість уроків і пар брати участь у розіграші призів і «зарядитися» безкоштовною кавою. За матеріалами Житомир.info