Меню навігації
Календар новин
Популярні статті
Архів новин
Наше опитування
•  » » Мер Житомира розкритикував роботу управління зі зв'язків з громадськістю та дав декілька порад з піару
 
16-08-2012, 13:55  Влада

Мер Житомира розкритикував роботу управління зі зв'язків з громадськістю та дав декілька порад з піару

 
Під час засідання виконкому Житомирської міськради мер Житомира Володимир Дебой розкритикував доповідь начальника управління по зв'язках з громадськістю Ольги Білобровець.

Мер Житомира розкритикував роботу управління зі зв'язків з громадськістю та дав декілька порад з піару



15 серпня Білобровець звітувала перед членами міськвиконкому про роботу управління, яке виконує, зокрема, функції прес-служби Житомирської мерії.

Меру не сподобалося, що не було порівняння результатів роботи управління зі зв'язків з громадськістю починаючи з 2009 року. Крім того, мер зауважив, що управління зі зв'язків з громадськістю має координувати роботу міських комунальних ЗМІ та КП «Реклама»

«Сьогодні управління зі зв'язків з громадськістю - це координаційний центр, який повинен об'єднувати в собі газету «Місто», міське радіо та, певною мірою, рекламне агентство - в частині соціальної реклами. Це і координація управлінь. Цього не можуть зрозуміти поки у нас і, чомусь, ви не розумієте», - пояснював Ользі Білобровець мер Володимир Дебой.

Меру також хотілося почути про реакцію своєї прес-служби на критичні публікації. Він також зауважив, що коли дії влади зачіпають приватні бізнес інтереси, починається шквал проплачених негативних публікацій.

«Сьогодні багато наших дій, які ми здійснюємо, наступає на приватні інтереси вузького кола людей і починається скажена атака в засобах масової інформації, включаючи Інтернет, профінансована. І потім ми починаємо виправдовуватися, замість того, щоб показати проблему, показати ситуацію, чому саме ми, ця команда прийшли саме до цієї думки », - сказав Дебой.

Були зауваження у мера і до сайту Житомирської міськради, який повинен бути цікавим.

«Я не кажу, що на сайті повинні бути тільки офіційні матеріали. Повинні бути і критичні повідомлення, повинна бути якась оцінка якості ремонтних робіт, а потім реакція на те, як виправилися. Повинна бути чітко налагоджена система «питання-відповідь» ... Щоб люди бачили більш активно що робиться і чому робиться », - пояснював своїм «піарникам» Дебой.

Як приклад Дебой привів пікет, який «якась політична сила» організувала під вікнами мерії.

«Ніяких юридичних підстав проводити пікетування з точки зору факту не було, там немає порушень. Вони вирішили показати себе захисниками людини, але це є брехня, неправда. Не потрібно ховатися, а потрібно вийти і пояснити журналістам, пояснити людям. Не потрібно боятися сьогодні, в період виборів і загострення, вийти до людей і пояснити, що і де відбувається. Це і є робота начальника управління. Ви і ваша команда повинні зрозуміти, що сьогодні є тими людьми, які представляють міську раду як обличчя, і в якійсь мірі доносите навіть нашу думку публічно», - повчав начальника управління Володимир Дебой.
Информация
 
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Новини партнерів
Випадковий Анекдот
Відеоблок
•   2009-2014 © Zhitomir City News При копіюванні матеріалів нашого сайту 2012. гіперпосилання на Zhitomir City News. Обов'язкове!