Меню навігації
Календар новин
Популярні статті
Архів новин
Наше опитування
•  » » У Житомирі складно довести факт надання неякісних послуг таксі та магазинами
 
19-03-2012, 17:42  СуспільствоУ Житомирі складно довести факт надання неякісних послуг таксі та магазинами
 
У Житомирі складно довести факт надання неякісних послуг таксі та магазинами

У Житомирі складно довести факт надання неякісних послуг таксі та магазинами



В Інспекції з захисту прав споживачів у Житомирській області щодня надходить до 10 скарг.

«80% скарг - через незнання своїх прав. Люди не перевіряють куплений товар в магазині, забувають взяти чеки, а потім намагаються повернути гроші за неякісний товар. У 2012 до інспекції надходили скарги на м'ясні продукти і крупи, на техніку, одяг і взуття, були також скарги на дитячі продукти. Була в цьому році і скарга на один з ресторанів Житомира », - повідомив начальник інспекції по захисту прав споживачів у Житомирській області Олександр Дацко.

Олександр Дацко також зазначив, що є сфери, в яких дуже складно довести вину організації в наданні неякісних послуг. Зокрема, це служби таксі. Навіть якщо викликали таксі заздалегідь, а воно не приїхало - довести провину складно, адже телефонний дзвінок не є документом, який може засвідчити факт виклику таксі і т.д.

Є проблема і з цінниками у магазинах. Досить часто на ціннику великим шрифтом вказують ціну без ПДВ, а справжню - дрібними цифрами нижче, що не завжди видно. І це законно, адже правильна ціна вказана. Перемішані на полиці цінники теж доставляють проблеми покупцям, адже на касі може виявитися, що купив не той продукт, що думав. Споживачеві самостійно важко щось довести. Єдине, що він може зробити - примусити консультантів або адміністраторів магазину розмістити цінники правильно і тільки в разі відмови - написати скаргу.

«У таких ситуаціях вплив має Інспекція по захисту прав споживачів. Якщо перевірка виявить такі або подібні порушення - до закладу будуть застосовані відповідні санкції. Але тут є свої проблеми. Інспекція по закону повинна повідомляти за 10 днів організації про перевірку. За цей період магазини та інші заклади встигають усунути всі наявні проблеми і під час перевірки дуже складно знайти хоч якесь порушення », - повідомив Олександр Дацко.
Информация
 
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Новини партнерів
Випадковий Анекдот
Відеоблок
•   2009-2014 © Zhitomir City News При копіюванні матеріалів нашого сайту 2012. гіперпосилання на Zhitomir City News. Обов'язкове!