Меню навігації
Календар новин
Популярні статті
Архів новин
Наше опитування
•  » » Житомиряни взимку найбільше скаржилися на якість послуг ЖКГ
 
19-03-2012, 17:49  Суспільство

Житомиряни взимку найбільше скаржилися на якість послуг ЖКГ

 
У Житомирі люди більше скаржаться на якість послуг житлово-комунального господарства, - розповів журналістам начальник інспекції по захисту прав споживачів у Житомирській області Олександр Дацко.

Житомиряни взимку найбільше скаржилися на якість послуг ЖКГ



«Взимку 2012 року найбільш скарг, прийнятих інспекцією по захисту прав споживачів, було на якість житлово-комунальних послуг. Зокрема на опалення, гаряче водопостачання і т.д. Також серйозною проблемою стало самовільне встановлення котлів. Люди не знають законодавства, ставлять в своїх квартирах опалювальне обладнання, а коли у них з'являються проблеми через це - скаржаться нам. Але ми нічим допомогти практично не можемо, адже котли встановлювалися самовільно з порушенням договорів, укладених з ЖКГ і законодавства », - розповів Олександр Дацко.
Информация
 
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Новини партнерів
Випадковий Анекдот
Відеоблок
•   2009-2014 © Zhitomir City News При копіюванні матеріалів нашого сайту 2012. гіперпосилання на Zhitomir City News. Обов'язкове!