У Житомирі люди більше скаржаться на якість послуг житлово-комунального господарства, - розповів журналістам начальник інспекції по захисту прав споживачів у Житомирській області Олександр Дацко.
«Взимку 2012 року найбільш скарг, прийнятих інспекцією по захисту прав споживачів, було на якість житлово-комунальних послуг. Зокрема на опалення, гаряче водопостачання і т.д. Також серйозною проблемою стало самовільне встановлення котлів. Люди не знають законодавства, ставлять в своїх квартирах опалювальне обладнання, а коли у них з'являються проблеми через це - скаржаться нам. Але ми нічим допомогти практично не можемо, адже котли встановлювалися самовільно з порушенням договорів, укладених з ЖКГ і законодавства », - розповів Олександр Дацко.