На промо-ролику про Україну, знятому для Євро-2012, заощадили 4 мільйони, повідомив віце-прем'єр Борис Колесніков.
«Всі роботи з виробництва кліпу і логотипу коштували від 3,5 до 4 млн гривень. А уряд виділив на це 8 млн грн. », - Розповів Колесников.
Український режисер Лесь Санін вважає, що для зйомок промо-ролика чотири мільйони - скромний бюджет. «У мене були подібні проекти в інших країнах, так там бюджет був у 3-4 рази більше. Хоча не так важливо, скільки витрачено грошей, як те, який ефект досягнутий », - розповів він.
Незважаючи на заяви Колесникова про те, що всі роботи вже оплачені, творці логотипу Україні, також презентованого вчора в Києві, ще не отримали гроші. Після того як віце-прем'єр оголосив, що логотипом зможуть користуватися всі українські підприємці, відразу з'явилося дуже багато бажаючих відразу на місці отримати його.
«Поки ми не можемо вам його дати, тому що Кабмін ще не розплатився з нами», - заявила співробітниця компанії розробника логотипу.
Промо-ролик до Евро-2012
Нагадаємо, над роликом про Україну 20 днів працювали український режисер Юліан Улибін і німецький оператор Торстен Ліпсток. Реклама України триває 90 секунд, де показані пам'ятки та панорама міст, які приймають євро-турнір («Донбас Арена» - Донецьк, Міст Патона - Київ, Львівський оперний театр - Львів, площа Свободи - Харків та ін), а також пейзажі Карпат і Криму.