Меню навігації
Календар новин
Популярні статті
Архів новин
Наше опитування
•  » » SOS! - Відчайдушно «сигналять» українські виробники щебеневої продукції
 
5-11-2010, 01:37  Господарство

SOS! - Відчайдушно «сигналять» українські виробники щебеневої продукції

 
Тільки не душу просять врятувати вони (SOS - міжнародний сигнал лиха в радіотелеграфного мережі. За поширеним переконанням означає: «Врятуйте наші душі!"), а видобувні підприємства, які змушені призупинити свою роботу через повне завантаження складів готової продукції. Причина завантаження та ж: відсутність рухомих вагонів і неможливість відправити продукцію замовникам. Якщо три місяці тому в Російську Федерацію відправляли по 1000 вагонів щодня, то сьогодні 700 за тиждень.

SOS! - Відчайдушно «сигналять» українські виробники щебеневої продукції



Наслідки не змусили себе чекати: протягом останньої семиденки ціна на гранітну продукцію в Росії піднялася більш ніж на 100 рублів. Якщо, наприклад, тиждень тому в Москві (у залежності від станції споживання) вартість щебеню коливалася в межах 835-860 рублів за тону, то зараз - 950-980 рублів. За відсутністю гранітного щебеню, російські заводи залізобетонних виробів при виготовленні продукції використовують гравійний і вапняковий, які доставляють з Калузької, Тверської, Володимирській - найближчих до Московської - областей автомобільним транспортом. Але гравійна і вапнякова сировина не може замінити гранітної, оскільки саме вона найбільш придатна для виготовлення бетону високих марок.

Якраз недолік українського гранітного щебеню успішно використовують російські виробники аналогічної продукції. Зокрема, тільки за цей тиждень «Граніткузнечне кар'єроуправління», що належить ЛСР-Груп, підняло ціну до 980 рублів за тону. На тлі тотального дефіциту й відсутності рухомих вагонів на Україну, багато споживачів погоджується купувати продукцію за такою ціною. Українські виробники не мають можливості відправити свою продукцію, що лежить «мертвим» вантажем на складах, зупиняють виробництво, втрачають прибуток, не мають коштів на технічне переоснащення своїх видобувних підприємств. Одна з вищевказаних причин лежить в основі зміни графіка роботи Коростенського кар'єру, тепер він працює в одну зміну.

Кожен український виробник шукає вихід із ситуації, що склалася по-своєму. Хтось з проханням про допомогу пише листи до Кабінету Міністрів, дехто, наприклад, Норинський кар'єр, перекриває рух на ділянці Коростенської дирекції південно-західної залізниці, інші - чекають, чим закінчиться.

Українській економіці таке очікування принесе колосальні збитки. Вже сьогодні очевидно, що III-IV квартали стали провальними для українського будівельного ринку, адже рухомих вагонів немає для доставки і по Україні. Через велику кількість щебеню, ціна на нього знижується швидкими темпами. Так що скоро SOS разом з виробниками щебеневої продукції буде кричати і українська економіка.

За матеріалами RuporZT

Информация
 
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Новини партнерів
Випадковий Анекдот
Відеоблок
•   2009-2014 © Zhitomir City News При копіюванні матеріалів нашого сайту 2012. гіперпосилання на Zhitomir City News. Обов'язкове!