Штрафи за створення пробок виростуть. З такою пропозицією виступили члени Ради Федерації Євген Трофімов та Володимир Федоров. За виїзд на перехрестя з утрудненим рухом, зупинку на світлофорі за межами стоп-лінії або стоянку біля зупинок автобусів водії будуть платити в десять разів більше, ніж раніше. Кореспондент радіо «Вести ФМ» Людмила Шаулінь продовжить тему.
Пробка. Водії, під'їжджаючи до світлофора, розраховують проскочити швидше і застряють посередині, перекриваючи рух потоку що йде на перетин. Таку патову ситуацію часто не можуть вирішити навіть регулювальники. Тепер, якщо поправки будуть прийняті, за виїзд на утруднене перехрестя доведеться заплатити 700(180 грн) рублів замість 100(25 грн). Непослух регулювальника, як і проїзд на заборонний сигнал світлофора спричинять штраф - від 700 до 1000 рублів. Ці пункти в КпАП вже були, але є й нові, розповідає один з розробників поправок, член комітету з економічної політики Ради федерації Володимир Федоров:
«Ввести штраф за порушення правил зупинки і стоянки у місцях зупинок громадського транспорту і в 15 метрах від них, так, як записано в правилах дорожнього руху, тому що у нас поки підвищений штраф передбачений за стоянку в тунелях. Щодо використання неправильних зовнішніх світлових приладів теж. Тому що у нас стало нормою зупинитися в другому або навіть в третьому ряду, включити аварійну сигналізацію і піти ».
За зупинку або стоянку ближче, ніж 5 метрів від пішохідного переходу і ближче, ніж 15 метрів до автобусної зупинки - штраф 300 рублів. Якщо водій зупиниться на трамвайних коліях або далі ніж перший ряд від краю проїжджої частини - 500 рублів. А якщо встав під знаком «зупинка заборонена» або припаркувався в тунелі - всі 700, а то і 1000 рублів. Зі ста до п'ятисот піднімуть штраф за неправильне використання аварійки. У пояснювальній записці автори повідомляють, що поправки дозволять підвищити пропускну здатність доріг, ефективність роботи громадського транспорту та безпеку пішоходів. Іншими словами, пробок повинна стати менше. Але захід цей навряд чи буде ефективним, вважає Сергій Канаєв, голова Федерації автовласників Росії:
«Я не думаю, що вони вплинуть якось на пробки. При цьому говорять, що будуть співробітники ГІБДД активно виписувати штрафи на 1000 рублів. Я думаю, що ніщо не заважало співробітникам ДІБДР їх виписувати і по 100 рублів. Тим не менше, я думаю, що ці штрафи вплинуть позитивно на дорожню обстановку в першу чергу у Москві, тому що водії, виїжджаючи на перехрестя, розуміють, що це абсолютно безкарно ».
Збільшувати штрафи треба, додає керівник громадського проекту «Забезпечення безпеки дорожнього руху» Костянтин Крохмаль, але заходи повинні бути комплексними.
«Просто так посилюванням нічого не вирішити. Тому що є, наприклад, певні машини, які можуть проїжджати по зустрічній, їм дозволено. Звичайні автолюбителі дивляться і відчувають себе неповноцінними. Якщо ввести ці правила для всіх - так! Ввести штрафи для всіх - так! Але зараз недостатньо просто посилювати штрафи », - стверджує Крохмаль.
Серед заходів, які могли б допомогти водіям не порушувати правила дорожнього руху, наприклад - приведення в порядок самих трас.
«Європейський метод підказує. Якщо розмітка на дорогах яскрава - аварійність знижується на 20-30 відсотків. Досить просто зробити у нашому місті розмітку яскравою. Не ось ці лежачі поліцейські, яких не побачиш, поки підвіска не вилетить, не ось ця розмітка, коли ти не розумієш, ти на своєму боці знаходишся або вже на зустрічну вискочив. Потрібно не тільки збільшувати штрафи, але і проводити комплексну програму, адже саме парадоксальне, що в даний момент просто збільшення штрафів нічого не дасть абсолютно », - пояснює Крохмаль.
Одними правилами паркування та проїзду перехресть сенатори не обмежилися. Тепер якщо не пропустити автомобіль, що має пріоритетне право руху, - доведеться приготувати не сто, а тисячу рублів. А зупинятися на світлофорі доведеться виключно перед стоп-лінією. Якщо її перетнути, варто чекати інспектора з квитанцією на штраф у розмірі 500 рублів. Отож, вирушаючи в гості до Росії, варто бути уважними на дорогах. За матеріалами news.mail.ru
|