Меню навігації
Календар новин
Популярні статті
Архів новин
Наше опитування
•  » » За кордоном Україна будуть просувати Гарнюня і Спритко
 
3-04-2011, 20:59  Культура

За кордоном Україна будуть просувати Гарнюня і Спритко

 
'За


Незабаром про Україну у світі будуть дізнаватися не тільки по Шевченку і Кличко, але і по Гарнюні та Спритко. Так назвали хлопчика і дівчинку з мультика, які стануть символами нашої країни в рамках програми «Бренд Україна». Програму презентував наш МЗС. Її девіз - «Moving in the fast lane» («Україна. Рухаючись по швидкісній смузі»). Логотип - розмита швидкістю напис Ukraine з етнічними мотивами. За задумом МЗС, втілення програми, яка передбачає розташування лого і символів на сувенірній продукції, білбордах, проморолики на іноземному ТБ, має створити позитивний імідж нашої країни і залучити інвесторів і туристів. «Раніше теж рекламували Україну. Наприклад, до конкурсу «Євробачення», але вперше розробили програму такого масштабу», - говорить глава прес-служби МЗС Сергій Саєнко. За його словами, на розробку витратили 900 тис. грн., Реалізація обійдеться в десятки мільйонів доларів, але витрати в основному візьмуть на себе спонсори.

«Ми провели дослідження в 5 країнах - Німеччини, Іспанії, Франції, Великобританії та Італії. Виявилося - 64% опитаних про Україну практично нічого не знають, - розповідає партнер компанії CFC Consulting (розробляла програму) Василь Мірошниченко. - На жаль, наша країна здебільшого відома світові своєю корупцією, скандалами між політиками та Чорнобилем. Ситуацію треба виправляти».

У програму входять і відеоролики про Україну. Один вже транслюється на CNN, а скоро на BBC запустять інший. А на полиці сувенірних магазинів за кордоном потрапить сувенирная продукция - магнітики, кепки, блокноти, ручки з логотипом Україна та Спритко з Гарнюнею.

«Досвід такого просування є у багатьох країн. Наприклад, Ірландія завдяки кампанії зі створення бренда своєї країни зробила економічний прорив. До 1980 року її сприймали як периферію Європи, «забиту» сільську країну. З 1981-го вона запустила проморолики, і до них потягнулися інвестори, від туристів немає відбою», - говорить Мірошниченко.

Українці на форумах вже активно обговорюють нові складові бренду «Україна». Хтось вважає, що з таким «шароварним креативом України приречена», іншим подобається: «Сімпатішно. Головне - щоб про нас дізналися! »

Україна у світі планують просувати за допомогою Google і Голлівуду. «Хочемо, щоб Google зробив 3D-презентацію Україні. Тоді турист може «прогулятися» віртуально по країні. А ще - створити каталог цікавих місць в Україні, де можна знімати кіно, і презентувати його режисерам у відкритому для цього офісі в Голлівуді», - розповів партнер компанії CFC Consulting Василь Мірошниченко.

За матеріалами Сегодня.ua

Информация
 
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Новини партнерів
Випадковий Анекдот
Відеоблок
•   2009-2014 © Zhitomir City News При копіюванні матеріалів нашого сайту 2012. гіперпосилання на Zhitomir City News. Обов'язкове!