Дослідження показало, що діти в дошкільних установах відіграють велику роль для розвитку мови своїх однолітків.
Дослідження вчених з Університету Вірджинії та Університету штату Огайо вивчало навички дітей дошкільного віку з рецептивної мови (в тому числі їх розуміння лексики та граматики) і продуктивної мови (в тому числі розмовні навички дітей, які також пов'язані з лексикою і граматикою) на початку і в кінці їх перебування в дитячому садку.
Здатність говорити і розуміти слова розвивалася швидше тоді, коли діти знаходилися в групі з кращими мовними навичками. Відвідувати дитсадок разом з дітьми, у яких розвиток мови краще, було більш вигідно для малюків, які тільки почали набувати мовні навички.
Результати дослідження також показують, що вчителі можуть сприяти мовною розвитку шляхом ефективного управління поведінкою дітей, які створюють середовище, в якому малюки почувають себе комфортно, спілкуючись і вивчаючи мову за допомогою один одного.
За матеріалами Science Daily Фото з сайту ngeneration.lg.ua