Меню навігації
Календар новин
Популярні статті
Архів новин
Наше опитування
•  » » Посмішка клієнта - перший крок до покупки.
 
3-03-2010, 22:09  Суспільство

Посмішка клієнта - перший крок до покупки.

 
Посмішка клієнта - перший крок до покупки.

0


Коли у нас гарний настрій, ми завжди з задоволенням ходимо по магазинах, робимо покупки, користуємося різноманітними послугами. Коли ж нам сумно, або ми засмучені, не хочеться нікуди вибиратися з дому.



На це налаштоване більшість людей. Чому б не скористатися цією особливістю людської психології? Порадувати клієнта - це значить, зробити перший крок до того, що він здійснив покупку саме у вас або скористається саме вашими послугами.
Посмішка клієнта - перший крок до покупки.


Звичайно, викликати посмішку на вустах іншої людини не завжди просто навіть для хороших друзів і знайомих. І особливо це важко, коли доводиться залишатися в рамках етики і формальності, адже навряд чи комусь сподобається панібратство. Проте все одно залишається ще безліч способів, завдяки яким ви можете здивувати й порадувати людей. Як не вражає, але одним з них є інформування та реклама по смс.

Тим, хто не дуже багато чув про цей сервіс, подібна заява може здатися дивною, тому що у багатьох розсилка повідомлень на мобільні асоціюється з неприємним спамом. Однак це лише частина правди, на жаль, не найприємніша. В іншому ж смс сервіс є набагато більш привабливим, ніж багато інших засобів інформування, причому не тільки для компаній, але і для клієнтів. Так яким же способом піднімати їх настрій за допомогою смс? Все дуже просто.

Автоматична розсилка sms повідомлень дарує масу самих різних можливостей. При досить оригінальному підході можна придумати безліч способів. Найбільш очевидним і часто застосовним є поздоровлення клієнтів з важливими святами. Будь-кому буде приємно, поряд зі звичайними привітаннями від близьких і друзів, отримати і додаткову порцію приємних слів від компанії, чиїми послугами користується людина. Для самої ж організації нічого не коштуватиме відправити десятки, сотні, тисячі повідомлень з привітаннями.

Ще один спосіб змусити клієнтів посміхнутися і поспішити до вас за покупками або придбанням тих чи інших послуг - повідомлення про спеціальні акції та знижки. Якщо клієнт збирався купити, наприклад, нове пальто, і в цей день він отримує від вас радісну звістку, що тільки сьогодні може зробити покупку зі знижкою, то прекрасний настрій буде забезпечено.

Можна придумати й інші варіанти розсилки, які неодмінно порадують адресатів, а значить, додадуть вам клієнта.

Информация
 
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Новини партнерів
Випадковий Анекдот
Відеоблок
•   2009-2014 © Zhitomir City News При копіюванні матеріалів нашого сайту 2012. гіперпосилання на Zhitomir City News. Обов'язкове!