Меню навігації
Календар новин
Популярні статті
Архів новин
Наше опитування
•  » » Рейтинг найбільш корисних іграшок, складений психологами.
 
12-04-2010, 21:33  Суспільство

Рейтинг найбільш корисних іграшок, складений психологами.

 
Рейтинг найбільш корисних іграшок, складений психологами.

Рейтинг найбільш корисних іграшок, складений психологами.


На думку фахівців, 80% сучасних іграшок не відповідають потребам дитячої гри. Як же батькам вибрати ведмедика або машинку для свого чада?

Більш того, 10% всіх іграшок що продаються у магазинах - потенційно небезпечні (здатні пробудити в дитині агресію). На жаль, «правильні» іграшки часто бувають непомітні серед маси яскравих, кричущих Лунтиків і Смішариків. Як же батькам вибрати корисну іграшку для своєї дитини?

- Існує думка, що найкращі іграшки - ті, які вчать читати і писати, - розповідає Олена Смирнова, професор, доктор психологічних наук, керівник Московського центру психолого-педагогічної експертизи іграшок. - Проте дитина розвивається не тоді, коли засвоює готові знання і відпрацьовує якісь вміння, а коли вчиться самостійно вирішувати поставлені завдання. Найкращі іграшки - це ті, які стимулюють, спонукають дитячу активність і вчать спілкуватися і співпереживати.

Не менш важливо, щоб іграшка відповідала віку дитини.

Погляд з колиски.


- Головна якість хорошою іграшки - її простота та універсальність. Чим менше визначена іграшка, тим більше можливостей для гри вона відкриває. З універсальними іграшками можна робити все, що диктує допитливість і активність дитини.

Основні типи іграшок для дітей від 0 до 12 місяців:
0


1. Брязкальця - сприяють розвитку концентрації уваги, зорового, слухового сприйняття і координації рухів.

2. Підвіски, що кріпляться на ліжечку або колясці - розвивають зорову активність, вчать малюка зосереджувати погляд на яскравій плямі. Підвіски-каруселі розвивають вміння стежити за рухом по колу.
Рейтинг найбільш корисних іграшок, складений психологами.


3. Велика неваляшка - з великими виразними очима й веселою мордочкою - служить для малюків «замінником» людини. Несподівана поява звуку привертає увагу і радує.
0


Психологи рекомендують: «кульки із звуком» підійдуть і для самих маленьких дітей, і для тих, хто старший. «Кульки зі звуком» можна катати, зіштовхувати, вони можуть бути колобками і паровозиком. Якщо їх потрясти, вони звучать - малюки швидко відкривають для себе цю здатність і активно користуються нею. Діти можуть не просто порівнювати, як звучать різні іграшки, але і підібрати пари з тих, які звучать однаково.

Перші кроки - перші вміння.

- Гра для дитини раннього віку (від року до 3 років) - це можливість впізнавати себе і навколишній світ. У цьому віці малюк відкриває для себе нові способи дії з уже знайомими предметами, що дозволяє йому відчути незалежність, самостійність і впевненість у своїх силах.

Основні типи іграшок від 1 до 3 років:
0


1. Пірамідка - класична традиційна розвиваюча іграшка для раннього віку. Сприяє розвитку точності і спритності рухів, концентрації уваги і внутрішнього спокою. Вчить співвідносити деталі за розміром і кольором, розвиває дрібну моторику, образне мислення і уяву.

Психологи рекомендують: «Веселу пірамідку». Замість традиційних кружечків на стрижень нанизуються дуги, кожна з яких вигнута по-своєму. Зміна форми деталей розширила можливості гри. Малюк кожен раз змушений прилаштовувати руку, що дозволяє уникнути стереотипних рухів. Нанизувати дуги можна і через бічний отвір - фігури кожного разу виходять різними.
0


2. Кубики - перші ігри з кубиками починаються з експериментування (кидання, перекочування, обмацування), потім вони використовуються для будівництва, а потім служать будівельним матеріалом для сюжетних ігор.
Рейтинг найбільш корисних іграшок, складений психологами.


3. Транспортні іграшки (для хлопчиків) - розвивають моторику і будять уяву, активно використовуються в сюжетних іграх - для переміщення персонажів і освоєння соціальних ролей.
Рейтинг найбільш корисних іграшок, складений психологами.


4. Ляльки (для дівчаток) - ляльки служать заступниками людини і незамінні для повноцінної сюжетної гри. У той же час через свою конкретність і реалістичність часто обмежують гру і гальмуючи, зводячи її до простих дій з предметами, тим самим гальмують мислення і уяву дитини.

Информация
 
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Новини партнерів
Випадковий Анекдот
Відеоблок
•   2009-2014 © Zhitomir City News При копіюванні матеріалів нашого сайту 2012. гіперпосилання на Zhitomir City News. Обов'язкове!