"Був тут колись металевий люк, потім його вкрали, а дірку прикрили бетонною плитою. Але закрили лише наполовину, і в сутінки неуважний пішохід чи літня людина, що погано бачить запросто може провалитися, зламати ногу. Місце людне, поруч світлофор." , - пише журналіст Олег Гуменюк, Робітнича газета.
Ще гірша ситуація на вулиці Східній, де невідомі вкрали люк просто на проїжджій частині дороги. Мабуть, вже робітники з дорожньої служби кинули у відкритий люк зрубане дерево, стирчить воно з ями сантиметрів на 15-20. Але дорога сіра, гілки теж сірі, навіть вдень їх не відразу помітиш. А якщо їхати ввечері, та ще й на швидкості? Якщо потрапить колесо в таку "чорну діру" - бути біді.
Схожа ситуація і в багатьох житомирських дворах. Наприклад, на вулиці Крошенській навпроти четвертого під'їзду будинку № 26 каналізаційний люк напівприкритий якимось щитом. Але дитині туди провалитися - пара дрібниць, особливо якщо хулігани допоможуть і заради забави зрушать щит.
- Відкриті каналізаційні люки в Житомирі - звичайне явище і становлять велику небезпеку для мешканців, - коментує ситуацію депутат міськради Василь Самойленко. - Ми це питання ставили на сесії та засіданнях комісій, але нас не підтримали. А проблему при бажанні можна вирішити швидко, протягом двох-трьох місяців. По-перше, заборонити в пунктах по збору металобрухту прийом каналізаційних люків. По-друге, замінити металеві люки бетонними, дерев'яними та пластиковими. Але такий підхід до проблеми декого з можновладців, мабуть, не влаштовує. Якщо допустити, що через підставних осіб і виробництво металевих люків, і пункти з прийому металобрухту контролює один олігарх або бізнес-угруповання, то їм вигідно, щоб люки кудись зникали. Схожа ситуація в Житомирі вже виникала не раз. Скло в будинках били хулігани на прохання бізнесменів, чиї фірми займалися скління вікон, машини у дворах псували на замовлення господарів платних автостоянок - ось так ведеться брудний бізнес. І поки не відбудеться очищення влади від криміналітету, "чорні діри" на житомирських вулицях ще довго будуть підстерігати пішоходів та автолюбителів. За матеріалами «Журнал Житомира»
|