Британські любителі солодкого обурені - вони виявили підступний і віроломний обман з боку найбільших європейських виробників плиток шоколаду і настільки популярних у ласунів усього світу шоколадних батончиків. Тихо, без зайвого шуму і оголошення з боку компаній-виробників найбільш популярні шоколадні плитки і батончики стали легше на кілька грамів.
Зрозуміло, при цьому їх ціна залишилася колишньою. Таке «полегшання», швидше за все, буде сприйнято з задоволенням медиками і батьками, однак, подібні кроки компаній продиктовані зовсім не боротьбою з ожирінням і діабетом, а елементарною жагою наживи.
Ласуни Сполученого Королівства сповнені гніву - один з британських таблоїдів опублікував таблицю, в якій вказана вага самих популярних серед населення шоколадних виробів всього кілька місяців тому і зараз.
Так, такий улюблений трикутний шоколад Toblerone став коротший на один «трикутничок», плитка шоколаду Cadbury Dairy Milk зменшилася відразу на дві смужки шоколаду, а знамениті батончики Mars і Snickers просто стали легше на 4,5 грама.
Своєрідний рекорд встановили виробники шоколадних плиток Maltesers: їхній виріб втратив у вазі відразу 20 грамів.
При цьому жодна компанія не повідомляла про прийдешні зміни, і, звичайно ж, ціна виробів залишилася колишньою.
Товариство захисту прав споживачів Споживчі Focus вже виступило з різкою заявою, яка засуджує «підпільні» дії виробників шоколаду, в яких при бажанні можна угледіти всі ознаки монопольної змови.
Одна лише компанія Cadbury відгукнулася на критику подібних дій, опублікувавши прес-реліз, в якому говориться, що захід - вимушений, він викликаний подорожчанням сировини, перш за все, какао-бобів. За матеріалами health-ua.org