Меню навігації
Календар новин
Популярні статті
Архів новин
Наше опитування
•  » » Житомирська влада зайнялася наведенням порядку на ринку зовнішньої реклами
 
18-04-2011, 19:21  Суспільство

Житомирська влада зайнялася наведенням порядку на ринку зовнішньої реклами

 
Житомирські чиновники виявилися старанними учнями. У колег із сусідньої Вінниці вони переймають досвід красивого «відходу» з ринку неугодних рекламістів.

Житомирська влада зайнялася наведенням порядку на ринку зовнішньої реклами



З київської практики місту сподобалася ідея уніфікувати всі носії, так що незабаром підприємцям запропонують оновлювати парк щитів. Чиновницькі експерименти вже вибили ринок з колії: конструкцій не вистачає, а платити за них рекламодавцям доводиться дорожче.

Як повідомив виконуючий обов'язки директора місцевого КП «Реклама» Руслан Момот, зараз контролери проводять інвентаризацію щитів. Метою масових рейдів є виявлення незаконних або таких, що перебувають в неналежному технічному стані конструкцій, які згодом планується демонтувати. На сьогоднішній день в чорному списку чиновників числяться більше 100 носіїв. На останньому засіданні місцевого виконкому було прийнято рішення про їх знесення, що розв'язало руки контролерам. І, за словами пана Момота, це тільки початок: після закінчення інвентаризації встановлених з порушеннями площин може виявитися як мінімум ще близько сотні (всього в місті менше 700 щитів).

За дивним збігом обставин практично всі конструкції, яким присвоєно статус незаконних, розташовані в центрі Житомира і є найбільш популярними серед рекламодавців. Це дозволило рекламістам запідозрити владу в черговому переділі ринку. Здогадки агентств підтверджують і систематичні затримки з продовженням дозвільної документації. Керуючий директор РА Star Валерій Братковський каже, що прострочені договори просто не виносяться на розгляд виконкому. Хоча місто офіційно і не відмовляє рекламістам, заминки з паперами автоматично роблять багато щитів незаконними.

Так що з кожним днем список площин, які теоретично можуть піти під знесення, подовжується. Минулого тижня місцева асоціація зовнішньої реклами направила відкритий лист до міського керівництва з проханням розв'язати проблему. Бізнесмени побоюються, що у них може повторитися сценарій, вже обкатаний чиновниками в сусідній Вінницькій області. Точно так само, не продовжуючи договори, тамтешня влада буквально за два місяці присвоїла незаконний статус третині всього парку зовнішніх носіїв і почала їх зносити. А потім найбільш привабливі місця, що звільнилися передали новим орендарям.

З іншого боку, незаконної зовнішньої реклами в Житомирі дійсно багато. За останні два роки в КП «Реклама» помінялося три керівники, причому йшли вони голосно. Приміром, один з екс-директорів комунального підприємства, Руслана Зубрицька, навіть потрапила під ковпак АМКУ, який запідозрив її у лояльності до «своїх» агентств. Скільки щитів без документів встигли встановити підприємці, які мають зв'язки серед чиновників, залишається тільки гадати.

Зараз міська влада вивчає досвід Києва, де розробляється єдиний класифікатор рекламних конструкцій, і найближчим часом мають намір реалізувати схожий проект у Житомирі. Учасникам ринку запропонують оновити свої носії, а тих, хто не потягне ці витрати, за прикладом столиці попросять звільнити місця. Самим рекламістам модернізація парку вигідна, оскільки дозволяє залучити додаткових клієнтів і продавати щити дорожче: за останній місяць площини в найбільш популярних місцях подорожчали на 200 грн. - до 1,5 тис. грн. в місяць. Але сучасна конструкція великого формату коштує 50-100 тис. грн. Якщо влада зажадає у стислі терміни замінити по кілька десятків щитів, це буде не по кишені не тільки дрібним фірмам, але і компаніям середньої руки.
Фото з сайту allmoldova.com
Людмила Ксьонз, ДС

Информация
 
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Новини партнерів
Випадковий Анекдот
Відеоблок
•   2009-2014 © Zhitomir City News При копіюванні матеріалів нашого сайту 2012. гіперпосилання на Zhitomir City News. Обов'язкове!