У готелях зупиняються самі різні люди. За зовнішнім виглядом не скажеш, хто з них клептоман, проте досить часто трапляється, що разом з чеком за послуги колишній постоялець забирає із собою все, що не прикручено до столика і вішалок у ванній.
Керівництво декількох готелів, розташованих в Гонолулу, Маямі і на Манхетені, вирішило, що простіше і дешевше діяти превентивно, ніж пильно стежити за кожним незвичайним. Для цього готелі прийняли рішення оновити свій арсенал хай-тек штучок рушниками, постільною білизною і халатами з вшитими радіочастотними мітками. Коли хтось спробує винести предмет за межі готелю, чіп автоматично пошле повідомлення необхідним співробітникам. А далі невдалого злодюжку чекає загальна ганьба.
Зараз все обмежується лише трьома готелями в США, проте незабаром і інші заклади напевно візьмуть із них приклад. Готель у Гонолулу (побажав залишитися анонімним, так само як і інші два) за заявою керівництва, вже зберіг на RFID-модернізації близько $ 15 тис. в еквіваленті вартості речей які піддалися «апгрейду». За матеріалами 3dnews.ru