Перші враження від обслуговування очима народного кореспондента.
Хоч не до кінця вірилося, що і цього разу не підведуть з термінами, але реєстрація вкладників у колцентрі та відділеннях Ощадбанку почалася в точній відповідності з обіцянками керівництва Нацбанку і Ощадбанку. Вже 20 квітня можна було зателефонувати в колцентр Ощадбанку по телефону 0800210800, і записатися на реєстрацію до відділень на 23, 26 квітня і наступні числа. Більш того Ощадбанк реєстрував по 2 людини на відділення, починаючи з 21 квітня для "обкатки" процесу, так що перші вкладники отримали гроші вже 22 квітня.
Перші враження від того, як проходить процес виплат. Додзвонитися в колцентр, витративши певний час можна, призначають реєстрацію в раніше визначені відділення в основному на найближчий час. Відділення часто знаходяться досить далеко від місця проживання вкладників, але з цим можна змиритися. Вимагають в основному такі документи - паспорт і довідку про ідентифікаційний код (оригінал і ксерокопія), оригінали депозитного договору та договору на обслуговування картрахунку. Краще заздалегідь зателефонувати у відділення - бувають додаткові вимоги. Реєстрація займає в основному 15-20 хв, черг немає, все проходить у призначений час. Видно, що працівники Ощадбанку, незважаючи на слабке IT забезпечення, намагаються все зробити на хорошому рівні. Потім призначають день виплати або переоформлення вкладу і все, нарешті, закінчено. Природно – в декого проходить не все так гладко, але поки загальне враження від роботи Ощадбанку хороше.