Жінка вічно намагається знайти туфлі, які були б ширше всередині, ніж зовні, а чоловік ті, які можуть носитися вічно і не коштувати дорого.
Японські маркетологи нарешті зуміли визначитися з тим, що говорить про людину все. За їхніми словами, магазин взуття - це місце, яке змушує людину повністю розкрити свій потенціал, саме тут вjyf вибирає шлях, а взуття - відображення цього самого шляху.
Зазначимо, що взуттєві крамниці, а пізніше і великі магазини завжди заманювали клієнтами саме слоганами з серії: «Взуття - Ваше обличчя» або ж «без взуття, як без ніг». Взуття - це статус і в той же час покажчик - впевнені японські маркетологи з Університету Йокогами. За їхніми словами, ніщо не в змозі так видати людину, як її взуття, для жінок же ще важливі сумки. Раніше взуття вважали зручним вже в тому випадку, якщо воно модне, як казали в минулі часи: «Модні туфлі і тиснуть приємно». Зараз же зручність і мода часто поєднуються в одному флаконі.