Раніше ми вже розповідали про електрифікацію залізничної ділянки Житомир-Фастів та можливості запуску електрички Житомир-Київ.
Справа не стоїть на місці, минулого тижня відбулася робоча поїздка начальника ПЗЗ Олексія Кривопишина на цю ділянку. Саме тут здійснюються активні роботи з електрифікації шляхів, що дозволить перевести вантажний рух з напрямку Фастів-Козятин та використовувати його виключно для пасажирських поїздів.
Разом з начальником магістралі в «нараді на колесах» взяли участь його заступники та керівники галузевих служб.
У ході наради, Олексій Кривопишин, зокрема зазначив, що потрібно встановлювати опори і вздовж бокових ліній. Справа в тому, що в майбутньому під напругу має бути поставлено весь інтенсивний рух залізниці.
Кореспондент газети «Рабочее слово» попросив керівників служб прокоментувати хід робіт на ділянці.
- Всю нашу роботу продумано до дрібниць, - коментує ситуацію начальник галузевої служби електропостачання Південно-Західної магістралі Валерій Сухомлинов. - Тільки в лютому ми почали оформляти проектну документацію, а вже сьогодні з 110 км електрифіковано 65. До того ж, ми розташували тягову підстанцію на ст. Крошня так, щоб у майбутньому, коли з'являться кошти, електрифікація почалася в контексті - на Коростень, Новоград-Волинський, Бердичів.
Зараз практично всі роботи виконані, залишилася одна проблема ділянка. До цього таким був міст через річку Унава, де досить складно велися монтажні роботи. Сьогодні тут працює в основному колектив будівельно-монтажного поїзда № 392. Якщо ж виникне необхідність, то, звичайно, задіємо працівників з інших підрозділів.
Всі необхідні матеріали доставляються безпосередньо на будівництво. Встановили 2450 опор, виконали монтаж контактної мережі на відстані 110 км. Хоча, якщо брати до уваги роботи з установки опор на бічних шляхах, за завданням начальника дороги, то цю відстань треба подовжити до 140 км. Варто відзначити, вже зараз ми виконали половину завдання. Вважаємо, що до кінця літа впораємося.
- На ділянці від ст. Фастів до ст. Станишівка ми своє завдання виконали, - підключається до розмови начальник служби сигналізації та зв'язку Олександр Дубинчук. - На решту 11 км нам потрібно ще два тижні.
Успішно працюють на національному транспортному пасажирському коридорі і колійники. За словами начальника галузевої служби колії, залізничникам, а саме Житомирській дистанції колії, залишилося капітально відремонтувати на цій ділянці 6 км. І дійсно, незважаючи на складнощі з фінансуванням, всі служби Південно-Західної дороги активно реалізують свою частину завдання. Сприяє цьому і те, що вони чітко узгоджують всі свої дії з колегами з інших служб. Тобто, якщо наприклад, колійники закінчують свій обсяг робіт, полігон миттєво «захоплюють» зв'язківці, а потім - енергетики. Те ж саме можна сказати і про фахівців галузевої служби будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд. Одним словом, кожен свій маневр знає.
Поїздка начальника ПЗЗ Олексія Кривопишина пусковими об'єктами ще раз підтвердила: завдання, поставлені перед залізничниками, виконуються справно. Важливо і те, що керівництво магістралі часто виїжджає безпосередньо на місце робіт - туди, де відбуваються суттєві події. У даному випадку - електрифікація шляху. Завдяки такому підходу чимало проблемних питань вирішується на місці, тобто оперативно.
ДОВІДКА:
У червні 2011 року «Укрзалізниця» затвердила «Програму електрифікації залізниць України на 2011-2016 роки».
Серед інших передбачено електрифікувати ділянку Фастів-Житомир-Новоград-Волинський, електрифікація якої необхідна для відхилення руху вантажних поїздів з основного пасажирського коридору на ділянці Фастів-Козятин. У 2011 році буде електрифіковано 101 км ділянки Фастів - Житомир - Новоград-Волинський; У 2012 році планується електрифікувати 50 км ділянки Фастів-Житомир-Новоград-Волинський; У 2013 року буде електрифіковано 41 км ділянки Фастів - Житомир - Новоград Волинський. За матеріалами: Газети «Робоче слово»
|