У Житомирській області рятувальники витягли з річки автомобіль з жінкою в ньому.
В один з зимових вечорів диспетчеру оперативно-рятувальної служби зателефонував схвильований чоловік з проханням допомогти витягти автомобіль з річки. «У машині моя дружина», - додав він.
УАЗ "Патріот" рятувальників через 15 хвилин були на місці події. Все було не так трагічно, як уявлялося відразу після повідомлення. При спробі подолати річку Лісова, в районі вул. Соснової в Житомирі, в брід, застрягла днищем на крижаній брилі «Волга» ГАЗ-24. Річка в цьому місці не широка, але дістатися до автомобіля можна було тільки по воді. Через півгодини «Волгу» звільнили, а її господар радісно тиснув рятувальникам руки і з натхненням розповідав, як бігав по окрузі, ловив автовласників, щоб витягли його з крижаного полону. Але з різних причин ніхто не погодився. Удома чекали маленькі діти, яких залишили з немічною бабцею. Залишалася одна надія на службу порятунку «101». І рятувальники не підвели.
Тільки на оперативно-диспетчерську службу Головного управління МНС в Житомирській області надходить протягом доби 50-70 повідомлень і питань про надзвичайні події або підозру про їх виникнення. Кожного дня в підрозділи МНС звертаються за рішенням надзвичайних подій 350-450 громадян. Це означає, що в середньому підрозділи МНС отримують по одному повідомленню кожні 4 хвилини. Як правило, у всіх випадках проблеми вирішуються. Бувають і курйози.
У селі під Червоноармійськом в яму провалився кінь. Після кілька невдалих спроб самотужки витягнути тварину, господар покликав рятувальників. Але і групою, за допомогою пожежних рукавів, справа не вирішувалася. Знадобився кран. Справа була в п'ятницю ввечері, знайти працюючий кран в районі було майже неможливо. Рятувальники цю проблему вирішили - кран був знайдений. Але поки вони кружляли по району, господар вирішив радикально покінчити зі стражданнями свого улюбленця. Він його прирізали, щоб не мучився. Рятувальники, які все ж таки із завданням впоралися, озброєні технікою, з ями витягали вже кінську тушу.
Окрім, так би мовити, оперативних звернень, Головне управління і районні підрозділи області отримують звернення від громадян з питань своєї повсякденної діяльності. Вони надходять у письмовій формі, по телефону або під час особистого спілкування посадових осіб з людьми.
Таких звернень протягом 2009 року надійшло 478, значна частина яких надійшла поштою - 306. У підрозділи Головного управління, з урахуванням колективів, звернулося 1310 осіб. Найбільша кількість звернень надійшла з питань порушення правил пожежної безпеки - 164, та з питань служби.
По реально діючому «Телефону довіри» громадяни 29 разів зверталися для вирішення проблем, які, в основному, стосувалися питань надання допомоги в зрізанні аварійних дерев, відкриванні дверей квартир, відкачування води, промивання систем каналізації і т.д.
Прес-служба ГУ МНС України в Житомирській області.
|