Оборонні відомства різних країн світу шукають свій власний підхід для того, щоб у рекламних роликах зробити привабливою для молоді службу в армії.
Деякі обмежуються демонстрацією військової сили, інші вдаються до показу труднощів армійського життя, які може подолати тільки справжній чоловік. Україна і Естонія вирішили, що кращим буде гумористичний підхід.
Видання Foreign Policy зібрало кращі ролики, в яких рекламується служба в армії.
Як відзначає видання, справжнім переможцем може вважатися ролик Міноборони Швеції, в якому молодих жінок спокушають служити в армії в якості альтернативи рутинної і неприємною роботи по господарству.
Найвеселішим і нехитрим можна вважати ролик Міноборони України з визначенням: «Всі дівчата будуть твоїми». У ньому під мелодію пісні «Чорний бумер» водій «Медседеса» на околиці села обіймає купу довгоногих красунь. Дівчатам він обіцяє покатати їх на іномарці. Але тут у клубах пилу несподівано показується БТР, з якого вилазить привабливий солдат у тільняшці. Підморгуючи оком і посміхаючись, він говорить, що дуже хоче «напитися водички». Всі дівчата тут же кидаються від водія «бумера» до нього, несуть воду в глиняному глечику і біжать за віддаляючимся БТРом. Ролик рекламує службу за контрактом.
Російську армію рекламує ролик під пісню Олександра Буйнова. Популярний російський співак у формі «блакитних беретів» виконує запальну пісню з рефреном: «Слава десанту, честь і хвала!», В той час як на задньому фоні проходять навчання повітряно-десантних військ. Ролик був знятий ще п'ять років тому. Як наголошується на сайті співака, тоді ж генерал-полковник Олександр Колмаков, що займав пост командувача ВДВ, вручив співакові пам'ятну медаль до 75-річчя цього роду військ.
У ролику армії Тайваню представлені як десантники, ВМФ, так і танкові війська. Відео починається з того, що батько вчить сина кататися на велосипеді, потім його ж під урочисту музику показано вже на полігоні ВПС, де навчає новобранців вести повітряний бій.
Повна гумору і реклама естонської армії. У ролику байкери, що сидять за столиками кафе під відкритим небом, стають свідками того, як водій джипа, припаркувавшись, завалює набік їх мотоцикли. Злі байкери вирішують розібратися, проте, побачивши на куртці молодої людини армійську нашивку, ніяково вибачаються.
Японські морські піхотинці відважно і весело танцюють на палубі військового корабля, але тут же ролик демонструє, як вони готові так само легко і невимушено вирішувати військові завдання. Для наочності японці протиставляють своєму грайливому ролику суворий стиль реклами американських ВМФ.
За матеріалами «Newsru.com».
|