Сам мешкаю за 25 км від обласного центру, тому пригадав старого знайомого з міста, якого і попрохав поцікавитись про сервісні центри, що обслуговують техніку Samsung (Самсунг) в місті Житомирі (саме такої моделі був у мене монітор). Їх виявилось немало, принаймні таку інформацію дала всесвітня електронна мережа:
Сервісний центр «Акцент-Сервіс» м. Житомир, вул. Київська, буд. 87, т.: (0412) 44-91-18. Сервісний центр «Проф-Майстер»: м. Житомир, вул. Черняховського, буд. 20, т.: 8-800-502-0000; м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, буд. 66/30, т.: (0412) 34-44-67; м. Житомир, вул. Л. Українки, буд. 2, т.: (0412) 42-22-54. Сервісний центр «IT-Сервіс» м. Житомир, вул. Кафедральна, буд. 5, кв. 102, т.: (0412) 46-00-27. Сервісний центр «SmartService» м. Житомир, вул. Київська, буд. 79, т.: (0412) 46-90-39, (063) 473-00-10.
Після неодноразових спроб додзвонитись до кожного з цих сервісів, нарешті вдалось поговорити з працівником сервісного центру «Проф-Мастер» розташованого за адресою: м. Житомир, вул. Л. Українки, буд. 2, т.: (0412) 42-22-54. І ось вже наступного дня спакувавши свого «давнього» товариша монітора вирушив до міста.
Знайшов сервісний центр дуже швидко, оскільки непогано орієнтуюсь в місті. Приємної зовнішності працівниця прийняла в мене монітор, поцікавившись гарантією (термін якої вже вийшов). Внесла дані про найменування товару, модель, серійний номер та дату прийому. Не обминула увагою зовнішній вигляд монітору та поцікавилась причиною звернення до сервісного центру. Ну і наостанок ретельно записала мої ПІП, адресу, мобільний телефон та отримала мій підпис для підтвердження отриманих даних. Тому за хвилин п’ять-сім я вже стояв задоволений з маленьким папірцем-квитанцією (Заказ-наряд № ЗН-0007985 від 11.01.2010 р.) та вислуховував останні пояснення працівниці центру. Вона розповіла мені, що монітор спочатку огляне майстер та зробить висновок про характер пошкодження і можливість подальшого ремонту (вартість такого огляду коштує 30 гривень і оплачується в будь-якому випадку). Мене запевнили, що працівники ОБОВ’ЯЗКОВО зі мною зв’яжуться протягом тижня і повідомлять про результат, а я прийму рішення про подальшу долю свого монітору. Та найбільше мене порадувало те, що працівники при огляді та прийомі виробу сказали, що в середньому такий ремонт коштує 200-250 гривень (а це аж ніяк не 1 000-1 200 гривень за новий). Єдине, що мені так і не вдалось у них з’ясувати – це про гарантію. Сервісний центр надає гарантію лише на роботу майстра. А що собою являє термін «гарантія на роботу майстра» - вияснити так і не вдалось.
Та навіть і це не зіпсувало мого припіднятого настрою. Адже за тиждень-два я та вся моя сім’я будемо знову слухати музику, дивитись відео, грати в ігри… Одним словом – все повернеться на свої місця.
Минув тиждень, потім – ще один. Я занепокоївся, адже обіцяного телефонного дзвінка так і не почув. Тому вирішив сам зателефонувати (це вже було 26.01.2010 р.). Після п’яти-шести спроб нарешті додзвонився у сервісний центр, але у відповідь (після довжелезної паузи) почув невтішну відповідь, що мого монітора майстер ще не оглядав тому, що на складі немає необхідних для ремонту запасних частин. На моє питання «Коли вони з’являться» почув відповідь «… десь на початку лютого…». Настрій погіршився, але робити було нічого, окрім як чекати. Та й до початку лютого залишилось не так вже й багато. Чекав більше, зачекаю і менше.
Пройшло ще 10 днів, та очікуваного дзвінка так і не отримав. Беру телефон і знову телефоную. Ситуація повторюється знову. Після декількох спроб потрапив у центр та знову прийшлось довго чекати на лінії, поки менеджер з’ясує, в чому справа й що з моїм монітором (а телефонував з мобільного, що не дуже дешево). І тут знову якась невдача. Чоловічий голос після тривалої паузи сказав, що наразі відповідального за мій монітор майстра немає, тому попросив зателефонувати після обідньої перерви (хоча обідня перерва в графіку роботи сервісного центру відсутня). Після обіду неодноразово намагався додзвонитись, але мої спроби були марними – то зайнято, а то ніхто не піднімає слухавку. Одним словом – моєму терпінню прийшов край і я остаточно вирішив, що поїду в Житомир і просто заберу свій горе-монітор та придбаю новенький.
Через домашні клопоти тільки сьогодні мав змогу це зробити. Прийшовши до «авторизованого» сервісного центру «Проф-Майстер» я подав свій чек (заказ-наряд) та попросив свого монітора. Та ж сама приємна співробітниця зняла з полиці поруч мого монітора і спокійно сказала «Не підлягає ремонту». А на мої слова стосовно обіцяного дзвінка та «діагностики» яка тривала більше місяця лише байдуже знизала з плечима. Мені стало так ніяково, неприємно та зле, що захотілось хоч якось прореагувати на все це. Тому попросив «Книгу скарг та пропозицій». Реакція була та ж сама - «… там на стіні вісить …». Коли сам підійшов і взяв книгу та почав писати «відгук» та «пропозиції», співробітники лише весь час скоса дивились на мене… Коли я попросив мій екземпляр квитанції (заказу-наряду), щоб написати номер, то та ж сама (вже НЕПРИЄМНА) дівчина просто кинула її мені на стійку… Та мене вже це не хвилювало!!!
P. S. Можливо в інших знайомство з вищеназваним сервісним центром відбулось набагато приємнішим, але особисто в мене осад залишився на все життя.
|