За повідомленням прес-служби ГУ Нацполіціі в Житомирській області, 22 березня в Головному управлінні Національної поліції в Житомирській області розпочав роботу Центр управління поліції, який в цілодобовому режимі прийматиме дзвінки громадян.
У сучасному і відповідно обладнаному офісі оператори лінії «102» отримують заяви і повідомлення про правопорушення, здійснюють їх електронну реєстрацію і передають черговим інспекторам, які направляють патрульні наряди і слідчо-оперативні групи на місця подій.
Зараз в Центрі працюють 7 автоматизованих телефонних ліній, які можуть одночасно приймати дзвінки на номер «102». Тому повідомлення громадян про можливі злочини, підозрілих осіб, виявленні невідомі предмети приймаються максимально оперативно.
У центрі обладнано комп'ютеризоване робоче місце, на монітор якого виведено відео з камер зовнішнього спостереження, встановлених в публічних місцях Житомира.
Також працівники Центру надають населенню сервісні послуги: інформують про номери телефонів екстрених служб, організацій, підприємств, допомагають зорієнтуватися і радять, як дістатися до лікувальних закладів, державних установ.