Слідом за будівельним гіпермаркетом «Епіцентр», який мають намір побудувати в районі Ботанічного саду, в Житомирі може з'явитися ще й супермаркет «Метро».
Про це в ефірі однієї з програм Житомирського обласного телебачення заявив мер Житомира Володимир Дебой.
До міста приїхали чергові інвестори, представники німецької компанії «Метро», які мають намір цього тижня зустрітися з мером Житомира.
- Це величезна торговельна кампанія, яка має також свої супермаркети і готова заходити в місто. Але сьогоднішня сесія певною мірою їх насторожила. Не хочуть йти інвестори туди, де є занепокоєння, конфронтація і бойові дії, - скаржиться Дебой.
Дійсно, не зовсім «здорова атмосфера», яка останнім часом заполонила міську раду може негативно відбитися на бажанні інвесторів будувати наше місто.
ДОВІДКА: Німецька торгова мережа гіпермаркетів METRO Cash & Carry вийшла на Український ринок у 2003 році. З того часу на розвиток української мережі було витрачено понад 460 млн євро (у тому числі на соціальні потреби - 5 млн грн.), було створено понад 7000 робочих місць.
Станом на початок лютого 2011 року на Україні працювало 25 торговельних центрів: 4 - в Києві. По два у Львові, Харкові, Дніпропетровську, Донецьку та Одесі. По одному в Луганську, Сімферополі, Кривому Розі, Запоріжжі, Полтаві, Вінниці, Чернівцях, Миколаєві, Макіївці, Івано-Франківську, Маріуполі, Кіровограді та Рівному.
Формат "METRO Cash & Carry" розрахований на те, щоб закупівлю товарів професійними покупцями, зокрема готелями, ресторанами, кіосками, приватними підприємцями та роздрібними торговцями, зробити зручніше. Клієнтам надається спеціальна картка "METRO Cash & Carry".
Магазини METRO Cash & Carry відкриті виключно для бізнес-покупців, тобто для юридичних осіб та приватних підприємців.
Основні власники Metro Group - сім'ї німецьких підприємців Ханіель і Шмідт-Рутенбек (47,41% голосуючих акцій), сім'я Байсхайм (13,21% голосуючих акцій), решта акцій знаходиться у вільному обігу.
|