Меню навігації
Календар новин
Популярні статті
Архів новин
Наше опитування
•  » » Якість згущеного молока злякала споживачів
 
15-06-2011, 14:45  Господарство

Якість згущеного молока злякала споживачів

 
Про якість згущеного молока говорили багато. Експерти надали експертизу якості цього продукту.


Якість згущеного молока злякала споживачів



«Більше половини продукту на полиці містять рослинні жири, довіру до згущеного молока втрачено», - нарікає експерт. І дійсно, згущеного молока з молока вже треба пошукати, щоб купити.

За результатами Науково-дослідного центру незалежних споживчих експертиз «ТЕСТ» у минулому році позитивних оцінок виявилося не так вже й багато - лише чотири. Так оцінка "відмінно" у торговельних марок "Заріччя" і "Первомайський МКК".

«На жаль, фальсифікат не завжди істотно дешевше якісної продукції. Тому ціна не може бути достовірною підказкою споживачам », - відзначають аналітики" ТЕСТу ". Решта ж торгових марок, «зганьбившись» минулого року, не стали перейматися якістю і сьогодні. У супермаркетах Києва громадською організацією захисту прав споживачів «Експерт» були куплені зразки шести різних виробників і передано до лабораторії "Укрметртестстандарт", для визначення не тільки наявності рослинного жиру, а й кількісного його зміст. Результат дослідження був несподіваним.

«Всі шість виробників вказали ДСТУ 4274:2003, а виконали вимоги цього ДСТУ, а саме відсутність немолочного жиру, тільки два виробники марок Milk&Joy (Первомайський МКК) і« Заріччя (Куп'янський МКК)», -. Відзначають в «Експерті»

Так, за даними інформаційно-консалтингового агентства «Інфоагро», виробництво за п'ять місяців поточного року в порівнянні з аналогічним періодом минулого року впало на 6%. Дана тенденція триває не перший рік. За даними аналітиків «Інфоагро», якщо в минулому році було вироблено 245 млн умовних банок, то в 2009 р. - 264 млн ум. банок, а в 2008 - аж млн ум. 290. банок.

Причому до 50% виробленого продукту йде на зовнішні ринки пострадянського простору. За словами директора інформаційно-консалтингового агентства «Інфоагро» Василя Вінтоняка, падіння попиту пов'язане з перевагами споживача. «Раніше згущене молоко купували для випічки, зараз же перевага готовим виробам», - зазначає він. «За останні п'ять років середні темпи приросту ємності ринку молочних консервів склали 6,5% у натуральному і 20,3% в грошовому виразі», - підрахували в інвестиційно-консалтингової групи "Астарта-Таніт".

На зниження ж попиту впливає також і зростання ціни на продукт, викликаний як дефіцитом сировини, так і подорожчанням тари - виготовлення жерстяної банки, що становить вагому частку в собівартості згущеного молока. Зараз на полиці ДОСТівського згущене молоко коштує майже 9-9,50 грн. І навіть існуючий попит український виробник сьогодні не може заповнити.

Информация
 
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Новини партнерів
Випадковий Анекдот
Відеоблок
•   2009-2014 © Zhitomir City News При копіюванні матеріалів нашого сайту 2012. гіперпосилання на Zhitomir City News. Обов'язкове!