Кожен будній день пошук Яндекса отримує близько 10 мільйонів запитів від жителів України.
За кожен вихідний день Яндекс в середньому відповідає на 9,3 мільйона запитів. Коли користувач пошуку шукає що-небудь в Яндексі, він робить у середньому три запити. А приблизно в 53% випадків користувачі знаходять відповідь відразу, задавши тільки один запит. Про це говорять дані дослідження «Пошук в інтернеті - що і як шукають українські користувачі», опублікованого компанією.
Результати дослідження також показують, що найчастіше запити від українських користувачів складаються з двох або трьох слів (44% випадків). Найдовше слово в пошукових запитах - гиппопотомомонстросесквиппедалиофобия (страх проголошення довгих слів). У новорічні свята українців найбільше турбує, як якісно привітати один одного і що з ними станеться наступного року. За даними пошуку Яндекса, крім традиційних запитів про соціальні мережі і інших інтернет-сервіси, - «hard-еротика», «погода» та інше, 1-2 січня українці частіше звичайного шукають привітання з Новим роком і гороскопи. Провівши дослідження можна зробити висновок, що за кілька днів кількість показів сторінок з поздоровленнями досягає декількох сот тисяч. «На тижні з 28 грудня 2009 по 3 січня 2010 спостерігався сильний зліт запитів із зазначеними ключовими словами. Показів сторінок по цих запитах в 7 разів більше, ніж за тижнем раніше, і в 23 рази більше, ніж на наступному тижні », - відзначають в« Яндексі ».
Зліт інтересу спостерігається і на запит ГОРОСКОП. Користуючись статистикою ключових слів на «Яндексі», можна виявити ще близько десятка слів, які українці забивають в пошукові на Новий рік.
Перш за все, це стосується традиційних новорічних страв.
Таких як, олів»є або оселедець під шубою. А ось такі радості життя як ФЕЙЄРВЕРК українці, мабуть, шукають у мережі не тільки на Новий рік, але і на травневі свята, а також на День Незалежності ШАМПАНСЬКЕ чомусь шукають тільки перед Новим роком і Великоднем
Не обійшлося і без традицій. Не дивлячись на те, що на всіх телеканалах і так перед кожним Новим роком показують «Іронія долі», українці додатково шукають її ще й в інтернеті
У Новий рік українці дуже переживають за ПОХМІЛЛЯ, тому завчасно починають шукати Розсіл Таким чином, пошукові системи, після того як інтернет став масовим явищем, перетворилися на своєрідне відображення вигляду нашого суспільства. По ньому можна чітко відстежити бажання і переваги українців у різні пори року.
Станіслав Юрасов
|