Незадоволені покупкою? Можете повернути її в магазин протягом 14 днів, але за умови, що є чек, товаром не користувалися, а упаковка не пошкоджена. Не підлягають поверненню продукти харчування, речі особистої гігієни і товари, віднесені до лікарських засобів. Інша справа, коли товар з вадою.
"Коли ви купили товар і є певний невеликий недолік, потрібно знову ж таки отримати гарантію на цей товар, на це потрібно звертати увагу, коли це техніка. У деяких магазинах гарантією є саме чек, у деяких її потрібно окремо отримати з печатками при виході з магазину , і якщо є недолік, звертайтеся в межах гарантійного терміну до продавця, щоб він усунув цей недолік, якщо він може бути усунутий ", - говорить Алла Семенченко-Райківська, юрист.
Якщо товар підлягає ремонту, його повинні відновити протягом 14 днів. У разі затримки вам повинні повернути гроші або замінити покупку на аналогічну. І продовжити гарантійний термін.
"Гарантійний термін, якщо дійсно товар відремонтували і повернули особі, можливо була відремонтована якась деталь, він починається з того дня, після якого річ була відремонтована, він продовжується, оновлюється і починається знову", - говорить Алла Семенченко-Райківська, юрист.
Купуючи товари через інтернет, простежте, щоб чек був оформлений за всіма правилами. І отримавши покупку, наприклад техніку, треба перевірити її працездатність.
Алла Семенченко-Райківська, юрист: "Трапляються ситуації, коли особи навіть не знають до кого звертатися, виник певний недолік, але вони не знають де знаходиться продавець".
Якщо магазин прийняв на ремонт техніку, на час її відновлення в користування вам повинні надати товар з аналогічними функціями. Але ця норма не діє, говорять юристи, тому що більшість споживачів не знають своїх прав.
|