Завдяки полегшенню ПЕТ-упаковки виробник заощаджує тисячі тонн сировини і робить повітря чистіше
У Польщі компанія Coca-Cola стала розливати свою продукцію в полегшені пляшки. Тепер на виробництво кожної ємності йде на 16% менше пластику, а в атмосферу потрапляє майже на 13% менше вуглекислого газу.
Ось уже кілька років поспіль компанія неухильно знижує вагу своєї ПЕТ-упаковки. Завдяки цій програмі, в минулому році, наприклад, витрата сировини на кожну пляшку зменшилася в залежності від її типу з 4 до 19%. У нинішньому році - знову нововведення, на цей раз у Польщі, повідомляє portalspozywczy.pl.
«Мета компанії Coca-Cola - створити замкнутий оборот пластикової упаковки, починаючи з її виробництва до утилізації та переробки зібраної вторинної сировини в нову упаковку. Комплексний підхід до вирішення цієї проблеми дозволив нам вдосконалити дизайн пляшки, усунути зайві елементи - вкоротити шийку і «сплюснути» кришечку. Щоб розширити можливості повторного використання цінної сировини, ми активно рекламуємо серед споживачів програму утилізації пляшок, брендуємо контейнери для збору упаковки на рециклінг »- пояснив представник компанії Coca-Cola.
У рамках комплексного підходу до обороту ПЕТ-упаковки компанія Coca-Cola не обійшла увагою і таку «дрібницю», як кришечки пляшок. Незначне їх удосконалення тільки в 2010 році дозволило знизити вагу двох видів кришок на 13% і 22%. У перерахунку на кількість напоїв які надійшли в роздріб, це знову ж тисячі тонн зекономленої сировини.