Житомирські трамваї, які ще в грудні минулого року влада міста закупили у Вінниці, найближчим часом нарешті вийдуть на лінію.
Нагадаємо, більше ніж пів року 5 вінницьких трамваїв стояли під стінами житомирського ТТУ, і тільки тепер вдалося до кінця завершити всі формальні процедури купівлі
- Вінниця нам надала трамваї, але ми не могли їх використовувати поки не сплатили всю суму за їх придбання. Спочатку після покупки на виконкомі затвердили проект про виділення коштів та їх перерахунок, потім відбулися передбачені законодавством тендерні процедури, якийсь час документи були в Палаті економіки та відповідних міністерствах. Днями трамваї "обкатали" на території ТТУ і вони вже готові до роботи - розповів начальник управління транспорту та зв'язку Костянтин Підпокровний.
Разом з тим, начальник розповів також про майбутнє придбання для ТТУ ще тролейбусів 15-20, - пише Юлія Демусь, 20 хвилин.
Зараз з наявних 150 тролейбусів на лініях працюють тільки 90, але 80%, з них уже "зношені" і якщо вимагають не заміни, то хоча б капітального ремонту. За власні кошти ТТУ купити тролейбуси не може, адже до цих пір має великі борги по зарплаті, тому буде розглядатися можливість покупки транспортних одиниць за кошти міського, обласного та державного бюджету.
- Як варіант покупки ми розглядаємо пропозиції вітчизняних заводів з виробництва тролейбусів, а також пропозиції іноземних виробників. В даний час найбільш прийнятною для нас є домовленість з київським ТТУ, яке після покупки нових тролейбусів до «Євро-2012», готове продати нам свої відносно нові відремонтовані тролейбуси. Звичайно, по-перше це значно заощадить наші кошти, адже за ті гроші, які ми б витратили на 2 нові можна придбати 50 київських тролейбусів - говорить Костянтин Підпокровний.
Довелося нагадати начальнику управління транспорту і про так звані львівські тролейбуси, історія з придбанням яких вже триває не перший рік. Поки йшли домовленості і перерахунок коштів, тролейбуси вже встигли подорожчати в ціні.
- Ми намагаємося якось вирішити ситуацію з цими двома вінницькими тролейбусами (раніше мова йшла про 4 тролейбуси - ред.прім.) Але нічого говорити конкретно можна. - Замовчує Підпокровний.
Про що готовий говорити Костянтин Підпокровний так це про нові ціни на маршрутки в місті.
- Сьогодні Житомир мало не єдиний обласний центр, де схема руху міського електротранспорту повністю дублюється рухом маршруток. Щоб уникнути цього, ми створили спеціальну програму реорганізації автобусного маршруту, з одного боку це допоможе правильно і рівномірно розділити кількість маршруток на окремі райони міста, а з іншого - трамваї та тролейбуси нарешті повернуть собі пасажирів і стануть пріоритетним транспортом у місті. До 15 червня житомиряни могли звертатися в управління з власними проханнями чи зауваженнями щодо схеми руху маршруток і разом ми розробляли згадувану програму. Виявилося, що в тих частинах міста, де немає електротранспорту - маршрутки їздять погано, або взагалі обходять деякі вулиці. Майбутнє подорожчання маршруток цілком можливо і виправдано. Якщо 7 липня на виконкомі рішення ухвалять, то вже з 15 липня проїзд у маршрутках буде 2,50 гривні. А в серпні за програмою відбудеться реорганізація схеми руху маршруток. Таким чином, різниця в ціні між тролейбусами й маршрутками, дозволить пасажирам самостійно вибирати транспорт. Там де тролейбуси не ходять - на Мальованку, по вулиці Максютова, Малікова та інших - ціна на маршрутки буде 1,75, - упевнений Підпокровного.
Начальник управління транспорту і зв'язку очікує, що 30-35% пасажирів знову повернуться на тролейбуси, а це дозволить поліпшити фінансове становище ТТУ.
- А поки борги накопичуються через те, що фактично тролейбуси перевозять лише пільгові категорії - зауважив наостанок начальник управління транспорту і зв'язку Житомирської міськради. За матеріалами Сьогодні: 20 хвилин
|