Меню навігації
Архів новин
Наше опитування
•  » » Вчені знайшли протиотруту від біологічної зброї: це нікотин

4-07-2010, 13:10  Наука

Вчені знайшли протиотруту від біологічної зброї: це нікотин

0

Одну з найбільш широко вживаних людством отрут - нікотин - можна використовувати як протиотруту від відомої біологічної зброї - рицину. Цю властивість нікотину виявили британські медики.

"Як нам здається, захисний ефект нікотину пов'язаний з його протизапальним ефектом. Швидше за все, даний вплив зберігається і у випадку терапевтичного використання в організмі людини. Зараз ми можемо стверджувати, що нікотин абсолютно точно захищає від руйнування рицином клітин печінки і нирок, а також системно знімає запалення інших внутрішніх органів ", - говорить Джон Меблі, біолог з Університету Брайтона, повідомляє CyberSecurity.ru.

Дослідники з Університету міста Брайтон виявили, що нікотин успішно блокує найбільш небезпечну властивість рицину - здатності руйнувати тканини людського організму.

Поки дослідження були проведені лише в лабораторних умовах, але вже тут біологи прийшли до висновку, що нікотин можна використовувати як перший засіб швидкої інтоксикації при отруєнні рицином.

Британські фахівці повідомляють, що нікотин у разі отруєння рицином здатний підвищити стійкість органів.

Активація протизапальних властивостей також зафіксована і на інших органах, говорять дослідники. Єдине, чого треба побоюватися при нікотиновій терапії - це перебір із самим нікотином.

Рицин представляє собою білковий токсин рослинного походження, для людини смертельна доза рицину всього 0,3 мг / кг. Рицин отримують з касторових бобів шляхом обробки макухи, що залишається після отримання касторової олії (міститься 0,5-1,5% рицину).

Рицин являє собою білий порошок без запаху, добре розчинний у воді. Він привертає увагу військових фахівців в області хімічної зброї, починаючи з 1-ї світової війни, завдяки високій токсичності та доступності.

Не гидують цією отрутою і сучасні терористи. У січні 2003 року у Великобританії було заарештовано сім осіб, яких викрили у виготовленні рицин, причому один з них, за офіційною інформацією, побував у тренувальному таборі "Аль-Каїди".

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Новини партнерів
Випадковий Анекдот
Відеоблок
•   2009-2014 © Zhitomir City News При копіюванні матеріалів нашого сайту 2012. гіперпосилання на Zhitomir City News. Обов'язкове!