Автоматизація роботи магазину під час реалізації товару — вигідне і перспективне рішення. Така система взаємодії покупця, продавця та власника бізнесу забезпечує високу якість обслуговування. А також дозволяє швидко ухвалювати вірні управлінські рішення щодо придбання товарів, визначення найбільш популярного асортименту.
Як працює автоматизована система реалізації товарів?
Система працює за дуже простою схемою. Спочатку на поверхню запакованих товарів наклеюють або друкують штрих-код. У коді вказано номер товару та інші необхідні данні. Коли покупець приносить товар для придбання на касу, штрих-код зчитується спеціальним сканером. Це — перший етап у автоматизованій системі реалізації товарів.
Отримана інформація обробляється у терміналі і порівнюються із наявними даними у базі. Програмне забезпечення виконуючи цей алгоритм, допомагає отримати точну і збалансовану ціну за товар. Саме вона і використовується для пред’явлення кінцевого чеку для покупця. Звісно вже з урахуванням бонусів та системи знижок.
Наступний крок — покупець платить готівкою або за допомогою картки за придбаний товар.
Загальний баланс придбаних товарів та конкретну купівлю можна перевірити за інформацією, яка залишається у базі даних. Також паралельно надсилається інформація у податковий орган за допомогою цифрового РРО або фіскального принтеру. Таким чином автоматизація торгівлі у магазині дозволяє швидко і якісно здійснювати від десятків транзакцій у день до сотень або і тисяч покупок за робочу зміну.
Що необхідно для створення автоматизованої системи реалізації товарів у магазині?
Необхідні мінімальні набори обладнання для створення автоматизованої системи включають:
- POS-термінал з сенсорним швидкісним управлінням для роботи програми обліку і продажу;
- периферійне обладнання для друку — термопринтер для чеків;
- спеціалізований сканер для читання штрих-коду;
- програмне забезпечення із встановленим програмним РРО/фіскальним принтером;
- електронні ваги, з’єднані із POS-терміналом чи комп’ютером (планшетом).
З’єднуючи всі компоненти автоматизованої системи, магазин отримує діючий варіант автоматизації торгівлі. Це до речі може зробити навіть не підготовлена людина, яка просто проконсультується з фахівцями або уважно вивчить інструкцію з підключення обладнання.
Поточна автоматизація торгівлі у магазині дозволяє оптимізувати витрати на обслуговування клієнтів продавцем та забезпечує мінімальне витрачання часу покупцем на придбання. Важлива опція для власника і менеджера — моніторинг придбаних товарів та наявних на складі. Це дозволить зробити необхідні придбання і отримати збалансовану логістику магазину. Замовлені товари будуть найактуальнішими для клієнтів, які готові їх купувати, приносячи швидкий прибуток для власника магазину.
|