Переходячи на нове робоче місце, кожній з нас хочеться справити гарне враження. Здебільшого нас оцінюють по тому, як ми починаємо облаштовувати своє робоче місце, тому варто дотримуватися деяких правил.
Якщо вам належить працювати в приміщенні, де стоїть безліч стелажів з документацією, то слід перебрати ці поклади, викинувши все застаріле і вже не потрібне. Але при цьому варто обов'язково запитати думку колег. Як правило, у робочих кабінетах завжди багато мотлоху, тому колеги будуть лише вдячні вам за таку ініціативу.
При цьому захаращені полиці і шафи, що знаходяться у вас за спиною зовсім не роблять нового співробітника примітним в очах начальства. Такий вид сприймається як нездатність до сприйняття нового, тому ваш кар'єрний ріст з самого початку буде обмежений.
Слід відразу ж вирішити питання з тим, чи можливо придбати жалюзі або додаткову лампу, які можуть знадобитися для того, щоб яскраве сонячне світло або його недолік не заважали нормальній роботі. При цьому вам варто постаратися обійтися без начальства. Як правило, робітники, що займаються такими питаннями, роблять свою справу без будь-якого бажання, тому підключіть до вирішення проблеми колег, пояснивши, що це заважає всім.
Коли ви будете встановлювати на своє робоче місце всі відсутні елементи, наприклад, красивий квартальный календарь або сімейне фото, постарайтеся зробити це непомітно, щоб не відволікати своїх колег від роботи.
Правил варто дотримуватися і при виборі гардеробу, призначеного для роботи, адже «по одягу зустрічають» і оцінюють.
Не слід сильно виділятися зовні від інших співробітників, якщо ви хочете справити хороше враження на своїх нових колег.
На перший час віддайте перевагу «зверхконсервативним» костюмам, ідеалом яких буде жакет із спідницею синього, бузкового або темно-сірого відтінку. Коричневий не варто вибирати, так як у діловій сфері він вважається невдалим.
Коли ж ви повністю освоїтеся на новому робочому місці, то можете сміливо додати в свій наряд індивідуальності, приміром, аксесуари. Однак дотримуйтеся стилю, прийнятого в компанії, де ви працюєте.
Стосовно взуття - найкраще носити туфлі на підборах 3-4 см. пам'ятайте, що взуття без каблука вважається спортивним або для відпочинку, а шпильки - для вечора.
|